کلینیک خواجه نصیرالدین طوسی (۱) مراغه
تاریخ تاسیس: ۱۳۹۵
تلفن: ۰۴۱۳۷۲۳۱۶۱۸
آذربايجان شرقی، مراغه، انتهای خيابان سعدی، خيابان شهيد دستغيب، جنب سازمان تامين اجتماعی
درمانگاه
درمانگاه داخلی
درمانگاه اطفال
درمانگاه زنان و مامایی
درمانگاه چشم پزشکی
درمانگاه گوش، حلق و بینی
درمانگاه ارتوپدی
درمانگاه پوست
درمانگاه روانپزشکی
درمانگاه قلب و عروق
جراحی عمومی
جراحی کلیه و مجاری ادراری
درمانگاه عفونی
درمانگاه غدد
درمانگاه خون (هماتولوژی)
درمانگاه روماتولوژی
درمانگاه ریه
درمانگاه گوارش
تغذیه بالینی
درمانگاه طب فیزیکی و توانبخشی
جراحی مغز و اعصاب
بیناییسنجی
اعصاب و روان
روانشناسی بالینی و سلامت روان
درمانگاه خون و شیمی درمانی
مغز و اعصاب (نورولوژی)
کلیه و فشارخون
نورولوژی اطفال
نفرولوژی بزرگسالان
خدمات
قوانین:
- زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و ساعت حضور بیمار در پذیرش میباشد.
- امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
- در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر زمان حضور وجود دارد. در صورت تغییر زمان به شماره همراه ثبت شده در سامانه پیامک ارسال خواهد شد.
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک خواجه نصیرالدین طوسی (۱) بنویسید.
با سلام، بهترین و خوش اخلاق ترین دکتری هستن که شناختم، خدا از خانم دکتر راضی باشه. هر چی از خوب بودنشون بگم کم گفتم. یک عمل سزارین بدون نقص با تشخیص عالی. یک دنیا ممنون ازشون، خدا برای شهرمون نگهدارتون باشه
با سلام، بهترین دکتر زنان است، اگه تبریز از دستمون نگیره. خدا بهشون سلامتی بده
من 10 سال بیمار بودم، 90 درصد پزشک های ایران را دیدم، ولی مثل دکتر حسین نژاد با اخلاق، با ایمان، باحوصله و با سواد ندیدم. ایشان بعد از خدای بالا سرمون، خدای زمین من و خانواده ام هستش. خداوند به خودتون و خانوادتون سلامتی بدهد. آقای دکتر با شخصیت زنده باشی. از طرف رامین رضایی و خانم طاهره فاطمی
امروزه گوش کردن خودش یک هنر است، آقای دکتر هم پزشک حاذقی هستن و هم یک هنرمند تمام معنا. به مریض اهمیت میده و به تمام درد و دلهای مریض گوش میکنه
یک دکتر عالی و کار بلد و خوش اخلاق که برای مریضش وقت میزاره و اهمیت قائله. تشکر از زحماتتون
دکتر خوبی است، با دقت به حرفهای بیمار گوش می کند و بعد درمان را شروع میکند. اسد قهرمان
سلام، کسی برای درد سیاتیک و درد زانو هم به آقای دکتر مراجعه کرده؟ ممنون میشم جواب من رو بدین.
بی نظیر هستن. حتما به همه توصیه می کنم که ازشون مشاوره بگیرین
خانم محمد جعفری یکی از بهترین های شهرمون هستن، خیلی خیلی راضی هستیم. دختر من از مراجعه کننده هاشون بودن و هستن، واقعا عالیه کارشون، خیلی خیلی خوشحالم از بودنشون
سلام، وقتتون بخیر. الهه محمد جعفری یکی از بهترین و با سواد ترین و بی نهایت خوش اخلاق ترین های شهرمون هستن، خیلی خوشحالم که چند ساله باهاشون آشنا شدم، در مسیر کنکور و آرامشم در این دوران خیلی خیلی کمکم کردن و بی نهایت راضی هستم
دکتر با اخلاقی هستن