قوانین:

  • زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و ساعت حضور بیمار در پذیرش می‌باشد.
  • امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
  • در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر زمان حضور وجود دارد. در صورت تغییر زمان به شماره همراه ثبت شده در سامانه پیامک ارسال خواهد شد.

 

 

{{$select.selected.name}}

{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک خواجه نصیرالدین طوسی (۱) بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 18 از 51 (مجموع: 504 نظر)
راضیه | دکتر یعقوب حاتمی - جراحی عمومی | 1403/09/20

سلام، بسیار خوش برخورد، خوش اخلاق و وقت شناس

captcha
= reload
راضیه | دکتر یعقوب حاتمی - جراحی عمومی | 1403/09/20

بسیار خوش برخورد و وقت شناس

captcha
= reload
محمد | دکتر یعقوب حاتمی - جراحی عمومی | 1403/09/18

مامان من رو ایشون عمل کردن، دکتر بسیار خوش اخلاق و کار بلدی هستن. راضی هستیم. خدا حفظشون کنه

captcha
= reload
علی | دکتر لیلا قلنجی - داخلی | 1403/09/15

دکتر خوبیه

captcha
= reload
مرتضی | دکتر سیروس جوانی - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1403/09/01

دکتری ماهر و انسانی بسیار خوش اخلاق و دلسوز برای فقرا هستند، اجرت با خدا مرد بزرگ ❤️💚

captcha
= reload
حجت | دکتر سیروس جوانی - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1403/08/26

باسلام. پزشک دلسوز آقای دکتر سیروس جوانی، شما زندگی خیلی ها رو نجات دادی‌، هیج کس نمیتواند خوبی شما رو جبران کند‌. برای شما دانشمند بزرگوار سلامتی و موفقیت روز افزون خواستارم. 🙏🙏🙏 خاک پای شما. دوستتون حجت فرضی

captcha
= reload
لیلی | دکتر علیرضا صادق شعار - جراحی مغز و اعصاب | 1403/08/25

سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر. این همه تعریف باعث نشه دکتر انتقالی بده، چون دکترهای خوب زود میرن شهرهای بزرگ

captcha
= reload
مختار | دکتر حسین قدرتی - ارتوپدی | 1403/08/23

با سلام. دکتر خوش برخورد و خوش اخلاق، افتخار شهر مراغه

captcha
= reload
راضیه | دکتر امیرحسین بابایی - گوش، حلق و بینی | 1403/08/21

دکتر با اخلاق، با حوصله و خونگرم و مردمی، کارشون هم که حرف نداره. بسیار درجه یک، در یک کلام عالی. خداوند نگهدارت

captcha
= reload
عسل | دکتر امیرحسین بابایی - گوش، حلق و بینی | 1403/08/14

خیلی پزشک ماهر، کار بلد و با سوادی هستن. من از عمل راینوپلاستیم خیلی راضی هستم و خیلی خوش اخلاق و با حوصله هستن. وجودشون در شهر مراغه یک نعمته.

captcha
= reload