کلینیک خواجه نصیرالدین طوسی (۱) مراغه
تاریخ تاسیس: ۱۳۹۵
تلفن: ۰۴۱۳۷۲۳۱۶۱۸
آذربايجان شرقی، مراغه، انتهای خيابان سعدی، خيابان شهيد دستغيب، جنب سازمان تامين اجتماعی
درمانگاه
درمانگاه داخلی
درمانگاه اطفال
درمانگاه زنان و مامایی
درمانگاه چشم پزشکی
درمانگاه گوش، حلق و بینی
درمانگاه ارتوپدی
درمانگاه پوست
درمانگاه روانپزشکی
درمانگاه قلب و عروق
جراحی عمومی
جراحی کلیه و مجاری ادراری
درمانگاه عفونی
درمانگاه غدد
درمانگاه خون (هماتولوژی)
درمانگاه روماتولوژی
درمانگاه ریه
درمانگاه گوارش
تغذیه بالینی
درمانگاه طب فیزیکی و توانبخشی
جراحی مغز و اعصاب
بیناییسنجی
اعصاب و روان
روانشناسی بالینی و سلامت روان
درمانگاه خون و شیمی درمانی
مغز و اعصاب (نورولوژی)
کلیه و فشارخون
نورولوژی اطفال
نفرولوژی بزرگسالان
خدمات
قوانین:
- زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و ساعت حضور بیمار در پذیرش میباشد.
- امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
- در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر زمان حضور وجود دارد. در صورت تغییر زمان به شماره همراه ثبت شده در سامانه پیامک ارسال خواهد شد.
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک خواجه نصیرالدین طوسی (۱) بنویسید.
پزشک خوش اخلاق، متخصص، مردمی و افتخاری هستن برای شهر مراغه و شهرهای اطراف. همیشه زیر چترحمایت خدا غرق آرامش و خوشبختی باشین انشالله
خدایا سپاسگزارم که برای شهر حسینی مراغه دکتر صادق شعار را هدیه داده، لبخند خداوند بدرقه زندگی تان. خدایا شکرت
واقعا دکتر خیلی با اخلاقی است. من اولین بارم بوده رفتم پیشش، واقعا درد مریض را درک میکنه
دکتر با اخلاق و با تجربه کاری هستند. من که راضی ام ازش
واقعا خیلی دکتر خوب و حرفه ای هستن، خدا خیرشون بده، من مشکلم حل شد. واقعا دستشون درد نکنه
دنیای صبر و حوصله.
دکتر مهربان، کاربلد، دلسوز، با تجربه، کارش حرف نداره. امیدوارم موفق باشی. حامد خدایی
واقعا آقای دکتر ممنونم، در مورد من همان تشخیصی را دادید که در تبریز فوق تخصص چشم دکتر افتخاری بعد کلی عکس تشخیص دادن. روزی که با گریه اومدم مطلبتون شما با آرامش با لنزی که از کیفتون درآوردید چشم من رو با آرامش معاینه کردید. دعاگویتان هستم
سپاسگزارم
دکتر خوش اخلاق و خیلی خوش رو، با دقت به حرف مریضش گوش میده و خیلی تجربه خوبی داره. من چندین بار به خاطر بهمزدگی هورمونی دکتر رفته بودم، هیچی تشخیص نداده بودن. ایشون با یک آزمایش نوشتن برام تشخیص دادن و با یک آمپول و قرص مشکل بنده رو حل کردن. خیلی ممنون ازشون. خدا همیشه یار و یاورش باشه
خدا عمر طولانی و با عزت بده بهتون. واقعا سپاسگزارم .