کلینیک خواجه نصیرالدین طوسی (۱) مراغه
تاریخ تاسیس: ۱۳۹۵
تلفن: ۰۴۱۳۷۲۳۱۶۱۸
آذربايجان شرقی، مراغه، انتهای خيابان سعدی، خيابان شهيد دستغيب، جنب سازمان تامين اجتماعی
درمانگاه
درمانگاه داخلی
درمانگاه اطفال
درمانگاه زنان و مامایی
درمانگاه چشم پزشکی
درمانگاه گوش، حلق و بینی
درمانگاه ارتوپدی
درمانگاه پوست
درمانگاه روانپزشکی
درمانگاه قلب و عروق
جراحی عمومی
جراحی کلیه و مجاری ادراری
درمانگاه عفونی
درمانگاه غدد
درمانگاه خون (هماتولوژی)
درمانگاه روماتولوژی
درمانگاه ریه
درمانگاه گوارش
تغذیه بالینی
درمانگاه طب فیزیکی و توانبخشی
جراحی مغز و اعصاب
بیناییسنجی
اعصاب و روان
روانشناسی بالینی و سلامت روان
درمانگاه خون و شیمی درمانی
مغز و اعصاب (نورولوژی)
کلیه و فشارخون
نورولوژی اطفال
نفرولوژی بزرگسالان
خدمات
قوانین:
- زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و ساعت حضور بیمار در پذیرش میباشد.
- امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
- در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر زمان حضور وجود دارد. در صورت تغییر زمان به شماره همراه ثبت شده در سامانه پیامک ارسال خواهد شد.
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک خواجه نصیرالدین طوسی (۱) بنویسید.
با سلام، خدا خیرشان بدهد. خیلی دکتر دقیق و ماهر و کاردان و با خدایی هستند، من بعد از عمل فهمیدم دید خوب یعنی چه. خدا حفظشان کند
با سلام، واقعا دکتر خوب و با اخلاقی هستن که به نظرم این بهترین ویژگی برای یک دکتر خوبه و در ضمن از لحاظ کاری نمرشون همیشه ۲۰
با عرض سلام، من هم از آقای دکتر بی نهایت سپاسگزار و متشکرم بابت عمل واریکوسل پسرم که تو عرض چند روز با پیگیریهای جناب دکتر جوانی وعمل بسیارعالی و به موقع ایشون سلامتی کامل خودش رو باز یافت. بسیار انسان شریف و جوان و با حوصله و دقیق هستن. احسنت که اسمت لایقت میباشد. جوان و سرحال بمونی تا ابد دکتر جوانی عزیز. از طرف والدین پارسا🌹🌹
درود و خسته نباشید. دکتری بسیار با اخلاق و معلومات و تنها دکتر اعصاب و مغزی که از دادن داروی اضافی اجتناب میکنند
سلام، دکتر فوق عالی، با حوصله برای مریض خیلی ارزس قائل میشه، قشنگ توضیح میده. خدا بهشون سلامتی بده
سلام، دکتر فوق العاده ای هستن، خیلی با دقت معاینه و توضیح میدن. واقعا عالی
امروز ویزیت شدم، بسیار با حوصله و با سواد، عالی بودن. خدا کنه مراغه بمونن
سپاسگزارم
سلام، آقای دکتر الان هم بیمارستان هستند؟ آقای دکتر مطب ندارند؟
بهترین و کار بلدترین و مهربونترین دکتری هستن که دیدم❤❤
بی نهایت دکتر عالی و خوب، سرشار از انرژی مثبت، شک نکنید بهترین دکتر هستن