کلینیک خواجه نصیرالدین طوسی (۱) مراغه
تاریخ تاسیس: ۱۳۹۵
تلفن: ۰۴۱۳۷۲۳۱۶۱۸
آذربايجان شرقی، مراغه، انتهای خيابان سعدی، خيابان شهيد دستغيب، جنب سازمان تامين اجتماعی
درمانگاه
درمانگاه داخلی
درمانگاه اطفال
درمانگاه زنان و مامایی
درمانگاه چشم پزشکی
درمانگاه گوش، حلق و بینی
درمانگاه ارتوپدی
درمانگاه پوست
درمانگاه روانپزشکی
درمانگاه قلب و عروق
جراحی عمومی
جراحی کلیه و مجاری ادراری
درمانگاه عفونی
درمانگاه غدد
درمانگاه خون (هماتولوژی)
درمانگاه روماتولوژی
درمانگاه ریه
درمانگاه گوارش
تغذیه بالینی
درمانگاه طب فیزیکی و توانبخشی
جراحی مغز و اعصاب
بیناییسنجی
اعصاب و روان
روانشناسی بالینی و سلامت روان
درمانگاه خون و شیمی درمانی
مغز و اعصاب (نورولوژی)
کلیه و فشارخون
نورولوژی اطفال
نفرولوژی بزرگسالان
خدمات
قوانین:
- زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و ساعت حضور بیمار در پذیرش میباشد.
- امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
- در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر زمان حضور وجود دارد. در صورت تغییر زمان به شماره همراه ثبت شده در سامانه پیامک ارسال خواهد شد.
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک خواجه نصیرالدین طوسی (۱) بنویسید.
بنده با واریکوسل شدید مواجه بودم، خدا عمر بده بهش، با یک عمل و یک دوره مصرف قرص پدر شدیم. ممنون از زحماتت دکتر جون
ممنون از آقای دکتر آهنگری عزیز بابت درمان بابام که واقعاً لطف بزرگی به خانواده ما کردن و از خداوند متعال خواهانم که همیشه سربلند و سرافراز باشید. از هر شرایط عالین و اولین پیشنهادم دکتر آهنگری عزیز هست برای بیماران داخلی. با تشکر کبیری
الهی شکر که انسانهای متعهد و ایثارگر توی جمع پزشکان زیاده. آقای دکتر معین در تاریخ ۱۳/۵/1۴۰۲ ساعت ۳ بامداد بصورت اورژانسی فطق دور ناف همسرم را بدون هیچ توقعی عمل جراحی کردن. من دست آقای دکتر را می بوسم. آقای دکتر دستتون درد نکنه، آرزوی توفیق دارم.
خیلی با حوصله و دقیق هستن. از وقتی که برای مریض میزارن و توضیحات کاملشون خیلی راضی بودیم. ممنون سلامت باشن انشالله
سلام، وقت بخیر. ببخشید آقای دکتر برای شبکیه هم نگاه میکنید؟ منظورم (جراحی)
پزشکی حاذق، با اخلاق، نمونه که با حوصله و چهره ای بشاش به سخنان بیمارش گوش داده و درمان میکند. خداوند یار و یاورتان باشد.
آیا ایشان آندوسکوپی میکنند یا نه؟
نه
بله
دکتر با اخلاق و کار بلد
واقعا دکتر با اخلاق و خوبی هستش، به مریض وقت میزاره
با سلام، من الان تو دو هفته ی سوم هستم که خانم دکتر برام رژیم مینویسن. واقعا باید بگم عالی و فوق العاده هستن. من شدیدا دارم نتیجه میگیرم. باتشکر