کلینیک چشم پزشکی مهر تبریز

 تاریخ تاسیس: ۱۳۶۹

 تلفن: ۰۴۱۳۵۱۰۸۱۱۱۱

 آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان طالقانی، مابین مصلی و ۱۷ شهریور

خدمات

موقعیت روی نقشه

 تاریخ تاسیس: ۱۳۶۹

 تلفن: ۰۴۱51081500

ساعات کاری: ۱۰ الی ۱۲:۳۰ و ۱۶ الی ۲۱

آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان طالقانی، مابین مصلی و ۱۷ شهریور

اینستاگرام: mehreyecenter@

 

خدمات پاراکلینیکی:

*عکس برداری چشم

*oct

*آنژیوگرافی 

*توپوگرافی 

*پریمتری 

*بیومتری 

*بی اسکن

 

 

 

{{$select.selected.sp_name}}

{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک چشم پزشکی مهر بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 67 از 90 (مجموع: 892 نظر)
امین | دکتر حمید موید - چشم پزشکی | 1398/08/08

سلام جناب دکتر میخواستم بپرسم شما عمل ضعیفی چشم هم میکنین لطفا جواب بدید من نوبت گرفتم واسه روز یکشنبه

captcha
= reload
محمد | دکتر نوید ابوالفتح زاده - چشم پزشکی | 1398/08/07

سامانه نوبت دهی ماهانه یا هفتگی فعال می شودودقیقا چه ساعتی وچه تاریخی

captcha
= reload
محمد | دکتر بهنام غفارزاده اقدم - چشم پزشکی | 1398/08/06

با سلام اقای دکتر.ایا نوزاد دو ماهه را برای بررسی بینایی میتوان نزد شما جهت معاینه اورد ممنون میشم اگر جواب بدین.با تشکر اززحمات شما بواسطه عمل اب مروارید خانوم بنده.دست شما درد نکنه.

captcha
= reload
فاطمه | دکتر محمدرضا صدقی پور - چشم پزشکی | 1398/08/05

من ۱۳ سال پیش برام جراحی کردن هیچ مشکل نداشتم دستشون درد نکنه

captcha
= reload
زهرا | دکتر بهنام غفارزاده اقدم - چشم پزشکی | 1398/08/05

سلام عمل لیزیک که چشم و تو سن 19سالگی انجام میدن؟

captcha
= reload
بهنام | دکتر بهنام غفارزاده اقدم - چشم پزشکی | 1398/08/14

سلام عمل لیزیک برای شما زود هست

captcha
= reload
معصومه | دکتر فرهاد نجف زاده - چشم پزشکی | 1398/08/05

بسیا خوب هست

captcha
= reload
هدیه | دکتر علی ناصری - چشم پزشکی | 1398/08/03

کاش تایم ویزیت تاشون نت میذاشتن

captcha
= reload
پریسا | دکتر علی ناصری - چشم پزشکی | 1398/08/12

الان من ازکجابدونم ک برای چ روزی نوبت میدن؟

captcha
= reload
خلیل | دکتر آراز محمدزاده - چشم پزشکی | 1398/08/02

سلام.عمل آب مروارید رو به چه روشی جناب دکتر محمد زاده انجام میدن ؟

captcha
= reload
لیلا | دکتر دیما عندلیب - چشم پزشکی | 1398/08/01

برای روز چهارشنبه برای دخترم از خانم دکتر عندلیب وقت گرفتیم و با هزار مکافات از شهرستان سر ساعت هشت و نیم صبح مراجعه کردیم ولی به جای خانم دکتر عندلیب دستیار چشم(خانم الناز تابعی) در زمان مشخص شده حضور داشتن و ویزیت کردن.اگر قرار بود برای دکتر دیگه ای وقت بگیریم میتونستیم این کار رو انجام بدیم.این واقعا به دور از اخلاق هست.نه اینکه کار خانم دکتر الناز تابعی بد باشه نه فقط این کار درست نیست

captcha
= reload
شيما | دکتر نوید ابوالفتح زاده - چشم پزشکی | 1398/07/29

سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم واسه لیزر چشم بیمه تأمین اجتماعی رو قبول میکنید؟؟

captcha
= reload