کلینیک چشم پزشکی مهر تبریز

 تاریخ تاسیس: ۱۳۶۹

 تلفن: ۰۴۱۳۵۱۰۸۱۱۱۱

 آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان طالقانی، مابین مصلی و ۱۷ شهریور

خدمات

موقعیت روی نقشه

 تاریخ تاسیس: ۱۳۶۹

 تلفن: ۰۴۱51081500

ساعات کاری: ۱۰ الی ۱۲:۳۰ و ۱۶ الی ۲۱

آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان طالقانی، مابین مصلی و ۱۷ شهریور

اینستاگرام: mehreyecenter@

 

خدمات پاراکلینیکی:

*عکس برداری چشم

*oct

*آنژیوگرافی 

*توپوگرافی 

*پریمتری 

*بیومتری 

*بی اسکن

 

 

 

{{$select.selected.sp_name}}

{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک چشم پزشکی مهر بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 68 از 90 (مجموع: 892 نظر)
فاطمه | دکتر نادر اکرمی افشار - چشم پزشکی | 1398/07/28

سلام خدمت آقای دکتر.ببخشین عمل لیزر هم دارین؟؟؟لطف کنین جواب بدین🙇🙇🙇

captcha
= reload
سیدرضا | دکتر یاشار عمی زاده - چشم پزشکی | 1398/07/28

دکتر بی نظیری هست منو تو تهران عمل کرده بود خالی عالی

captcha
= reload
علیرضا | دکتر پیمان پوررضا - چشم پزشکی | 1398/07/28

خیلی با شخصیت

captcha
= reload
امیر | دکتر نوید ابوالفتح زاده - چشم پزشکی | 1398/07/28

دکتر بسیار با سواد . خوش اخلاق . دلسوزی هستید...ممنونم ازتون

captcha
= reload
عادله | دکتر افشین لطفی - چشم پزشکی | 1398/07/25

سلام اگه ممکنه آدرس مطب دکترلطفی روبزارین

captcha
= reload
میثم | دکتر افشین لطفی - چشم پزشکی | 1398/09/13

تبریز ، ولیعصر ، مخابرات ، مخابرات غربی ، ساختمان کسری ، ط ۱

captcha
= reload
حکیمه | دکتر علی اصغر حقیقت - چشم پزشکی | 1398/07/23

آدرس کامل دکتر جواب

captcha
= reload
معبود | دکتر افشین لطفی - چشم پزشکی | 1398/07/23

محمدی بنده تعریف شما رو زیاد شنیده بودم ولی بعد اینکه ویزیت شدم توسط حنابعالی وبا توجه به اینکه چشمم صد در صد نیاز به عمل داره و شما هم دکتر جراح هستید خیلی وقیحانه با بد اخلاقی و ترشرویی تمام گفتید من دکتر عمومی هستم نه جراح چرا که اگر تو بیمارستان عمل میکردید دست مزدتون کمتر میشد و به خاطر پول زیاد شرفتون رو فروختید متاسفم برای دکترهایی مثل شما که مریض با هزار امید میاد پیشتون و شما وقیحانه دلش رو میشکنید و مایوس میکنید امیدوارم خدا هم دل شما رو بشکنه

captcha
= reload
رحمان | دکتر بهنام غفارزاده اقدم - چشم پزشکی | 1398/07/23

با سلام عرض ادب آقای دکتر غفارزاده دکتری حاذق و انسانی شریف هستند.کارشون هم که حرف نداره توصیه میکنم در انتخاب ایشون شک نکنید.کارشون عالیه

captcha
= reload
داود | دکتر بهنام غفارزاده اقدم - چشم پزشکی | 1398/07/21

سلام و عرض ادب احتراما همسرم با 47 سال سن درخواست عمل لیزیک ( دوربینی 1) دارند امکان پذیر هست یا نه ؟ ضمنا هزینه عمل رو هم بفرمائید

captcha
= reload
بهنام | دکتر بهنام غفارزاده اقدم - چشم پزشکی | 1398/08/14

سلام عمل پیر چشمی فعلا انجام نمیشه

captcha
= reload
عاطفه | دکتر نوید ابوالفتح زاده - چشم پزشکی | 1398/07/18

سلام آقای دکتر واقعآ ازتون تشکر میکنم بابت عمل خوبتون خیلی خیلی راضی هستم

captcha
= reload
محمد حسین | دکتر نوید ابوالفتح زاده - چشم پزشکی | 1399/04/29

میشه بپرسم چطور نوبت گرفتید برای عمل ؟

captcha
= reload