کلینیک دیبا تبریز
تاریخ تاسیس: ۱۳۹۹
تلفن: ۰۴۱۳۳۳۳۴۱۲۱
آذربايجان شرقي، تبريز، بلوار دکتر حسابي، ميدان استاد شهريار، اول زعفرانيه، نرسيده به ايستگاه مسجد، روبروي کوي پارسا، کلينيک تخصصي ديبا
حوزه های تخصصی
خدمات
کلینیک تخصصی داخلی دیبا شامل بخش های
- اورژانس: سرم تراپی، اکسیژن تراپی، تزریقات و پانسمان، تحت نظر توسط پزشک، تزریق داروهای خاص، و دارای بخش های مجزا برای مردان، زنان و کودکان
- بخش آزمایشگاه: انجام تمامی آزمایشات تشخیص طبی و پاتوبیولوژی
- بخش قلب: ویزیت ویزیت تخصص و فوق تخصص و انجام نوار مغزی و نوار عصب و عضله توسط پزشک متخصص
- و همچنین ویزیت متخصصین داخلی، زنان وزایمان ونازایی، کودکان، چشم پزشکی و بینایی سنجی و تجویز عینک توسط پزشک متخصص، گوش حلق وبینی، شنوایی سنجی، واحد تغذیه توسط متخصص تغذیه و کارشناس تغذیه، واحد زخم برای زخم های دیابتی، زخم بستر، انواع سوختگی...
- واحد دندانپزشکی بزرگسالان و کودکان توسط پزشک متخصص
- ویزیت روانپزشکی و روانشناسی
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک دیبا بنویسید.
سلام ببخشید ما هم نمیتونیم نوبیت بگیریم راهنمایی کنید. باتشکر
نوبت دهی صبح ساعت هفت و نیم شروع می شه،
سلام من نمیتونم نوبت بگیرم همش مرخصی هستند
سلام من هرروز نگاه میکن از ساعت۷تا۸همش نگاه میکنم ظرفیت تکمیل نشده باشه همیشه ظرفیت پره.من حالم اصلاخوب نیس پولم ندارم برم مطب
سلام من از خانم دکتر نوتاش خیلی تشکر می کنم بسیار عالی
سلام خسته نباشید برنامه خیلی خوب است.ولی نمیتوانیم نوبت بگیریم .چرا.کی میتوانیم.ممنونم
سلام علیکم ببخشید ما مریض اورژانسی داریم ولی چند روزه نتونستیم نوبت بگیریم لطفا راهنمایی کنید 09142810315
با سلام.آیا خانم دکتر مهسا اعلا دربیمارستان ۲۹ بهمن هم حضور دارد؟
با سلام خانم دکتر بنده مینا آقازاده هستم خدا به شما کمک کنه واقعا دکتر خوبی هستین به حرف مریض گوش میکنین با اینکه بیمه هست پول نمیدیم ولی واقعا تو مطب هم پزشکان متخصص به حرف مریض گوش نمیدن دارو مینویسن تشکر از شما دوستتان دارم
بله
خانم دکتر علا بهترین دکتری من خیلی مشتاقم تحت نطرهمچین دکتری هستم
بله
سلام خسته نباشید چه جوریم می توانیم نوبت بگیریم لطفا راهنماییم کنید
هنوز بیمارستان عالی نسب نوبت دهی از این طریق رو نداره. اگه توجه کنید روی عکس پروفایل نوشته به زودی
بسیار عالی
با سلام دکتر نیکنام فوق العاده تشخیص خوبی دارند موفق باشند
دکتر النازنیکنام کدام روزها درکلینیک مباشد
دكتر بسیارخوبیه ازشهرستان مرند اومده کارش حرف نداره
اره دکترخوبیه