کلینیک دیبا تبریز
تاریخ تاسیس: ۱۳۹۹
تلفن: ۰۴۱۳۳۳۳۴۱۲۱
آذربايجان شرقي، تبريز، بلوار دکتر حسابي، ميدان استاد شهريار، اول زعفرانيه، نرسيده به ايستگاه مسجد، روبروي کوي پارسا، کلينيک تخصصي ديبا
حوزه های تخصصی
خدمات
کلینیک تخصصی داخلی دیبا شامل بخش های
- اورژانس: سرم تراپی، اکسیژن تراپی، تزریقات و پانسمان، تحت نظر توسط پزشک، تزریق داروهای خاص، و دارای بخش های مجزا برای مردان، زنان و کودکان
- بخش آزمایشگاه: انجام تمامی آزمایشات تشخیص طبی و پاتوبیولوژی
- بخش قلب: ویزیت ویزیت تخصص و فوق تخصص و انجام نوار مغزی و نوار عصب و عضله توسط پزشک متخصص
- و همچنین ویزیت متخصصین داخلی، زنان وزایمان ونازایی، کودکان، چشم پزشکی و بینایی سنجی و تجویز عینک توسط پزشک متخصص، گوش حلق وبینی، شنوایی سنجی، واحد تغذیه توسط متخصص تغذیه و کارشناس تغذیه، واحد زخم برای زخم های دیابتی، زخم بستر، انواع سوختگی...
- واحد دندانپزشکی بزرگسالان و کودکان توسط پزشک متخصص
- ویزیت روانپزشکی و روانشناسی
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک دیبا بنویسید.
متشکرم
من برای ویزیت رفته بودم گفتن آندوسکوپی باید بشه. ۱۸ میلیون خواستن، همین آندوسکوپی رو اومدم پیش دکتر پرویز اسدی انجام دادن با بیمه ۴۰۰ هزار تومن شد. بدون بیمه ۴ میلیونه. اگه مشکل گوارش داشتین حتما پیش دکتر اسدی برین، عالیه کارشون.
عمل لیزیک انجام میدن؟
سلام، کسی میدونه دکتر هادوی آنژیو مغز هم انجام میدن یا نه؟ منظورم تصویربرداری از رگهای سر هست. ممنون میشم جواب بدین.
سلام، آدرس و شماره مطب آقای دکترو کسی میدونه؟ لطف کنه، ممنون میشم.
عالی، بسیار مودب و با سواد و با وجدان.
سلام بنده توسط یکی از دوستان با اقای دکتر ناظمیه اشنا شدم، میتونم بگم اقای دکتر انسان شریف و در کار خودشون بسیار با تجربه و وارد هستن و برای مریض واقعا وقت میزارن و تشخیص فوق العاده ای دارن، بنده عمل فمتولیزیک رو با پیشنهاد ایشون و توسط خود اقای دکتر ناظمیه در کلینیک تخصصی چشم مهر در تبریز انجام دادم که بسیار راضیم و از اقای دکتر کمال تشکر رو دارم. این رو هم اضافه کنم کلینیکی که اقای دکتر در اونجا عمل میکنن به جرات میتونم بگم دارای جدیدترین و بروزترین دستگاههای چشم پزشکی هست که در محیطی بسیار ارام و پیشرفته میباشد.
کارشون و تخصصشون خیلی عالیه خوش برخورد و توجه کافی به حرف های بیمار
بسیار عالی
سلام، وقت بخیر. آقای دکتر شما عمل ناخنک بدون بازگشت انجام میدید؟