معرفی مرکز آموزشی درمانی

مرکز آموزشی درمانی و غربالگری الزهرا (س) به‌عنوان یکی از مراکز ارجاعی زنان و مامایی و ارائه‌دهنده‌ی خدمات پیشگیری، تشخیصی، درمانی و باز توانی برای زنان و نوزادان در منطقه شمال غرب کشور بشمار می‌رود که به‌صورت هیئت‌امنایی اداره می‌شود. این مرکز در ۴ شاخه زنان، انكولوژی، پریناتولوژی و نوزادان ارائه خدمت می‌نماید.

این مرکز در سال ۱۳۵۱ با زمینی به مساحت ۸۵۱۸.۶ مترمربع و سطح زیربنای ۳۷۹۹.۱ مترمربع با ۱۵۰ تخت ثابت، ۱۲۷ تخت فعال و ۶ اتاق عمل درزمینهٔ زنان، مامایی احداث گردید. ساختمان جدید مرکز در آذرماه سال ۱۳۸۴ با ۶ طبقه و سطح زیربنای ۵۴۰۰ مترمربع توسط جمعیت خیریه نوبر تبریز با مشاركت دانشگاه علوم پزشكی تبریز احداث و تحویل این مرکز گردید که هم‌اکنون با ۱۶۱ تخت ثابت، ۱۶۰ تخت فعال و ۵ اتاق عمل ارائه خدمت می‌نماید.

این مركز تاكنون در ۴ زیرشاخه‌ی انكولوژی، پریناتولوژی، نازایی و اوروگاینوکولوژی ارائه خدمت نموده است. لازم به ذكر است کلنگانی ساختمان شماره ۳ یا ساختمان غربالگری در سال ۱۳۸۶، توسط جناب آقای حاج كریم مردانی آذر و با تولیت جمعیت خیریه نوبر انجام گرفت. شروع پروژه توسط خیّر بزرگوار جناب آقای حاج كریم مردانی آذر بوده كه پس از اتمام اسكلت پروژه توسط خیّر بزرگوار جناب آقای حاج یعقوب صادق نوبری و با مشاركت دانشگاه علوم پزشكی تبریز تكمیل گردید. با استعانت از ذات مقدس حضرت احدیت این بندرها سال ۱۳۹۳ به مساحت حدود ۱۰.۰۰۰ مترمربع باهدف غربالگری در جهت توسعه مركز آموزشی و درمانی الزهرا (س) به بهره‌برداری رسید.

 

 این مجموعه شامل ۸ طبقه به شرح زیر است:

  • طبقه زیرزمین این مجموعه به خدمات بخش تصویربرداری شامل سونوگرافی، ماموگرافی، رادیولوژی، سی‌تی‌اسكن وام آر آی اختصاص‌یافته است.
  • طبقه همكف شامل واحدهای پذیرش، ترخیص،‌ درمانگاه، خون‌گیری و واحدهای جواب دهی پاراكلینیک است.
  • طبقه اول شامل بخش مراقبت ویژه نوزادان با ۴۱ تخت و بخش حاملگی پرخطر با ۲۵ تخت است.
  • طبقه دوم بخش آزمایشگاه و دو اتاق عمل را در خود جای‌داده است.
  • طبقه سوم، بخش سزارین و مامایی ۲ با ۱۹ تخت بستری و بخش سزارین و مامایی ۳ با ۲۱ تخت بستری را شامل می‌شود.
  • طبقه چهارم تحت عنوان بخش جراحی ۲ با ۱۹ تخت و بخش جراحی ۳ با ۲۱ تخت بستری راه‌اندازی گردیده است.
  • طبقه پنجم بخش انكولوژی زنان با ۲۸ تخت بستری و ۱۵ تخت سرپایی شیمی‌درمانی را شامل بوده كه هم‌اکنون نیز بخش شیمی‌درمانی سرپایی از مورخه ۱۳۹۳/۹/۲۹ در حال ارائه خدمت به هم‌وطنان عزیز است.
  • و نهایتاً طبقه ششم به واحد تغذیه و سلف مركزی كاركنان اختصاص‌یافته است.-
{{$select.selected.sp_name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان الزهرا بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 46 از 103 (مجموع: 1022 نظر)
حسن | دکتر وحیده رحمانی - زنان و زایمان | 1400/05/26

دکتر خوبی هستن ولی یه کم با اخلاق باشن بهتره

captcha
= reload
ثریا | دکتر وحیده رحمانی - زنان و زایمان | 1400/05/23

سلام هفته ای یه بار در کلینک شیخ الرئیس هستن

captcha
= reload
سیما | دکتر مریم واعظی - زنان و زایمان | 1400/05/23

ممنون از خدمتتون خانم دکتر

captcha
= reload
سولماز | دکتر وحیده رحمانی - زنان و زایمان | 1400/05/18

کسی به خاطر فیبروم به دکتر مراجعه کرده؟ بعضیها میگن برداری حامله نمیشه بعضیها میگن نه

captcha
= reload
الناز | دکتر وحیده رحمانی - زنان و زایمان | 1401/11/05

بله، من رو خانم دکتر رحمانی عمل فیبرم کردن، خیلی هم راضی بودم و عالی.

captcha
= reload
رقیه | دکتر وحیده رحمانی - زنان و زایمان | 1401/12/05

میومکتومی انجام بشه، معمولا بعدش حامله میشن، اگر مشکل دیگه ای نباشه، تخمدانها هم سالم باشن

captcha
= reload
سولماز | دکتر وحیده رحمانی - زنان و زایمان | 1400/05/18

سلام میخام مطب بیام . فیبروم دارم اولین بارداریم چهار ماهه سقط شد. حالا میترسم حامله بشم

captcha
= reload
رقیه | دکتر وحیده رحمانی - زنان و زایمان | 1402/12/17

آدرس مطب کجاست؟

captcha
= reload
روشن | دکتر شلاله موسوی کیا - زنان و زایمان | 1400/05/18

👍👍👍👍👌👌👌👌✌️

captcha
= reload
ساناز | دکتر فاطمه طباطبایی - زنان و زایمان | 1400/05/17

دو هفته قبل عمل لاپاروسکوپی کردم الان وقت برداشتن بخیه هست کی بیام؟

captcha
= reload
مهناز | دکتر فرناز صحاف - زنان و زایمان | 1400/05/17

من سه ماه میرم هیچ وقت دکتر رو ندیدم فقط دانشجو ها هستن

captcha
= reload
نارگله | دکتر فرهنوش فرنود - داخلی | 1400/05/16

سلام خانم دکتر⚘ بیماران تحت نظرتون چشم براهن و نیازمند کنترل شما🙏🏻🌺 لطفا حدالامکان حال بیماران رو دریابید😔🌺

captcha
= reload
میثم | دکتر مهدی بابایی - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1400/05/15

فول العاده عالی بهترین دکتر اخلاق خیلی خوب بودن منشکلم رفع شد ان شاالله سلامت باشن

captcha
= reload