معرفی مرکز آموزشی درمانی

مرکز آموزشی درمانی و غربالگری الزهرا (س) به‌عنوان یکی از مراکز ارجاعی زنان و مامایی و ارائه‌دهنده‌ی خدمات پیشگیری، تشخیصی، درمانی و باز توانی برای زنان و نوزادان در منطقه شمال غرب کشور بشمار می‌رود که به‌صورت هیئت‌امنایی اداره می‌شود. این مرکز در ۴ شاخه زنان، انكولوژی، پریناتولوژی و نوزادان ارائه خدمت می‌نماید.

این مرکز در سال ۱۳۵۱ با زمینی به مساحت ۸۵۱۸.۶ مترمربع و سطح زیربنای ۳۷۹۹.۱ مترمربع با ۱۵۰ تخت ثابت، ۱۲۷ تخت فعال و ۶ اتاق عمل درزمینهٔ زنان، مامایی احداث گردید. ساختمان جدید مرکز در آذرماه سال ۱۳۸۴ با ۶ طبقه و سطح زیربنای ۵۴۰۰ مترمربع توسط جمعیت خیریه نوبر تبریز با مشاركت دانشگاه علوم پزشكی تبریز احداث و تحویل این مرکز گردید که هم‌اکنون با ۱۶۱ تخت ثابت، ۱۶۰ تخت فعال و ۵ اتاق عمل ارائه خدمت می‌نماید.

این مركز تاكنون در ۴ زیرشاخه‌ی انكولوژی، پریناتولوژی، نازایی و اوروگاینوکولوژی ارائه خدمت نموده است. لازم به ذكر است کلنگانی ساختمان شماره ۳ یا ساختمان غربالگری در سال ۱۳۸۶، توسط جناب آقای حاج كریم مردانی آذر و با تولیت جمعیت خیریه نوبر انجام گرفت. شروع پروژه توسط خیّر بزرگوار جناب آقای حاج كریم مردانی آذر بوده كه پس از اتمام اسكلت پروژه توسط خیّر بزرگوار جناب آقای حاج یعقوب صادق نوبری و با مشاركت دانشگاه علوم پزشكی تبریز تكمیل گردید. با استعانت از ذات مقدس حضرت احدیت این بندرها سال ۱۳۹۳ به مساحت حدود ۱۰.۰۰۰ مترمربع باهدف غربالگری در جهت توسعه مركز آموزشی و درمانی الزهرا (س) به بهره‌برداری رسید.

 

 این مجموعه شامل ۸ طبقه به شرح زیر است:

  • طبقه زیرزمین این مجموعه به خدمات بخش تصویربرداری شامل سونوگرافی، ماموگرافی، رادیولوژی، سی‌تی‌اسكن وام آر آی اختصاص‌یافته است.
  • طبقه همكف شامل واحدهای پذیرش، ترخیص،‌ درمانگاه، خون‌گیری و واحدهای جواب دهی پاراكلینیک است.
  • طبقه اول شامل بخش مراقبت ویژه نوزادان با ۴۱ تخت و بخش حاملگی پرخطر با ۲۵ تخت است.
  • طبقه دوم بخش آزمایشگاه و دو اتاق عمل را در خود جای‌داده است.
  • طبقه سوم، بخش سزارین و مامایی ۲ با ۱۹ تخت بستری و بخش سزارین و مامایی ۳ با ۲۱ تخت بستری را شامل می‌شود.
  • طبقه چهارم تحت عنوان بخش جراحی ۲ با ۱۹ تخت و بخش جراحی ۳ با ۲۱ تخت بستری راه‌اندازی گردیده است.
  • طبقه پنجم بخش انكولوژی زنان با ۲۸ تخت بستری و ۱۵ تخت سرپایی شیمی‌درمانی را شامل بوده كه هم‌اکنون نیز بخش شیمی‌درمانی سرپایی از مورخه ۱۳۹۳/۹/۲۹ در حال ارائه خدمت به هم‌وطنان عزیز است.
  • و نهایتاً طبقه ششم به واحد تغذیه و سلف مركزی كاركنان اختصاص‌یافته است.-
{{$select.selected.sp_name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان الزهرا بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 47 از 103 (مجموع: 1022 نظر)
حافظ | دکتر امین باقری - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1400/05/14

دکتر وقت نشناسی هست

captcha
= reload
نسا | دکتر لعیا فرزدی - زنان و زایمان | 1400/05/14

چرا خانم دکتر هر ۳هفته یه بار میان؟

captcha
= reload
رقیه | دکتر سویل غفارزاده راد - داخلی | 1400/05/14

لطفا لطفا اگه خبردارین ازخانم دکتر اعلام کنین من خیلی میخوام وقت بگیرم پیداشون نمیکنم اخه خیلی ضروریه

captcha
= reload
رباب | دکتر مهری جعفری شبیری - زنان و زایمان | 1400/05/14

ببخشید دوشنبه ها دکتر تو درمانگاه هست ولی ما نمیتونم برا دوشنبه ها وقت بگیرم شفا داک فقط چهارشنبه هارو میاره اونو چکار کنیم چ جوری برای دوشنبه وقت بگیریم ؟

captcha
= reload
زهرا | دکتر مهری جعفری شبیری - زنان و زایمان | 1400/05/14

سلام دکتر خوبی هستند ولی نوبت گیری خیلی سخته مر کز در مانی اازهرا باید یه فکری بکنند مردم بد جوری در عذابند .

captcha
= reload
آرزو | دکتر حوریه شجاعان قلعه - داخلی | 1400/05/08

من چند روز پیش توسط خانم دکتر ویزیت شدم داروها رو ناقص ثبت کردن یکی از داروهامو دستورشو ننوشتن با وجود اینکه برام توضیح میداد که اسپری برای آسم رو چگونه استفاده کنم ولی داروخانه گفت اسپری رو ثبت نکرده

captcha
= reload
قیمت | دکتر مهری جعفری شبیری - زنان و زایمان | 1400/05/06

خیلی دکتر خوبی هستند انشالله که همیشه موفق باشند

captcha
= reload
الهام | دکتر فاطمه طباطبایی - زنان و زایمان | 1400/05/05

خانم دکتر که همیشه برای نوبت دهی تکمیل هستند

captcha
= reload
مریم | دکتر پروین باستانی - زنان و زایمان | 1400/05/04

من به خاطر عفونتم دکترای زیادی رفته بودم اوایلش داروهاشون به طور موقت اثر میکرد ولی دیگه به مرور زمان داروها عفونتم رو تشدید کرد ولی داروهای خانوم دکتر باستانی خیلی خوب بودن و از ایشون خیلی سپاسگذارم که خیلی بهتر شدم و به جرات میتونم بگم یکی از بهترین دکترای زنان هست

captcha
= reload
علی | دکتر لعیا فرزدی - زنان و زایمان | 1400/04/30

سلام مطب ندارن

captcha
= reload