بیمارستان شهدا تبریز

 تلفن: ۰۴۱۳۳۸۹۳۳۳۶

 آذربايجان شرقي، تبريز، جاده ائل گلي گلشهر، درمانگاه امام خميني

موقعیت روی نقشه

مرکز آموزش درمانی شهدا

 مركز آموزشی درمانی شهدا قبل از انقلاب به‌عنوان آسایشگاه ۴۰۰ تخت خوابی توسط مسئولین تبریز احداث گردید ولی به علت عدم تجهیز تا سال ۱۳۶۳ مورداستفاده قرار نگرفت. به علت نیاز خاص دوران دفاع مقدس جهت خدمت‌رسانی به‌موقع به مجروحین جنگی، مسئولین درمان استان این بیمارستان را جهت تبدیل به یک مركز ارتوپدی انتخاب كرده و باهمت آقای دكتر لواسانی ریاست محترم وقت بیمارستان تلاش گسترده برای تكمیل كارهای ساختمانی و تجهیز این مركز معمول شد و نهایتاً همان سال به‌عنوان مركز تخصصی جراحی‌های ارتوپدی افتتاح گردید و طی سال‌های دفاع مقدس با تلاش جمعی پزشكان محترم و كادر دلسوز با تمام توان در خدمت مجروحین عزیز قرار گرفت.

 از اواخر سال ۱۳۷۴ بخش آموزشی ارتوپدی از مركز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) به بیمارستان شهدا منتقل شد و با تصمیم مسئولین محترم دانشگاه، فعالیت‌های خاصی در جهت تأمین امكانات لازم و تبدیل بیمارستان درمانی شهدا به یک مركز آموزشی درمانی با حضور اعضا محترم هیئت‌علمی و رزیدنت‌ها آغاز گردید.

در طی چند سال اخیر با مساعدت مسئولین محترم دانشگاه بخش‌های آموزشی جراحی مغز و اعصاب، توان‌بخشی، بیهوشی، آزمایشگاه، رادیولوژی و سی‌تی‌اسكن نیز در این مركز ایجادشده است. از بدو تأسیس روسای محترم مرکز، به ترتیب جناب آقای دکتر لواسانی، جناب آقای دكتر حجت حسین پور فیضی، جناب آقای دكتر علی صدیقی، جناب آقای دكتر علیرضا صادق پور، جناب آقای دکتر گنج پور و در حال حاضر جناب آقای دکتر صادق پور عهده‌دار ریاست مرکز و جناب آقای پاشایی فر به‌عنوان مدیر مركز هستند.

مشخصات مركز آموزشی درمانی شهدای تبریز

  • مساحت كل زمین: ۵۱۸۰۰ مترمربع
  • زیربنای كل ساختمان: ۱۷۹۶۰ مترمربع
  • مساحت فضای سبز: ۱۶۳۳۰ مترمربع
  • تعداد تخت مصوب: ۳۶۰
  • تعداد تخت فعال: ۲۶۵

 

 

 

{{$select.selected.sp_name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان شهدا بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 48 از 87 (مجموع: 864 نظر)
سامى | دکتر اصغر علمی - ارتوپدی | 1398/09/05

یک دکتر به تمام معنا

captcha
= reload
آیسان | دکتر محمدرضا بازآور - ارتوپدی | 1398/09/05

من از اردبیل این نظر رو میزارم،تا آخر عمر مدیون آقای دکتر هستم تومور سختی تو کتفم بود خیلی راحت و بدون هیچ مشکلی تومور رو برداشتن بر عکس اکثر دکتر ها که تضمینی بعد از عمل نمیدادن،بعد از عمل دکتر باز اور جای تومور به حالت اولیه برگشته بدون هیچ گونه مشکلی ممنونم از ایشون واقعا کارشون حرف نداره همیشه موفق و سربلند باشن

captcha
= reload
کریم | دکتر پرهام معروفی - ارتوپدی | 1398/09/04

چه موقع میتوان وقت معاینه رزرو کرد؟

captcha
= reload
اباصلت | دکتر اصغر علمی - ارتوپدی | 1398/09/03

از پاشنه ی پای چپ من که همه دکترا قطع امید کرده بودند میگفتن بریده بشه پروتز بشه تنها دکتری که گفت دکتر علمی واقعا هم به کارش ایمان کامل دارم بابائی تبریز

captcha
= reload
فاطمه | دکتر پرهام معروفی - ارتوپدی | 1398/09/02

جناب دکتر معروفی به خدا شما خیلی خوب اقایی ضمن تشکر ویژه از جنابعالی وهمکاران محترم شما که عمل پایه مادرم که شکسته بود که عمل خوبتان مارا امیدوار کردید انشاالله در کارهاتون موفق باشید اسم بیمارتان فاطمه فتحعلی لو اصل که همیشه دعاگوی شما هست ارادتمند شما مرتضی گلابی از خوی

captcha
= reload
فاطمه | دکتر پرهام معروفی - ارتوپدی | 1398/09/02

سلام جناب دکتر به خدا شما خیلی خوب و آقایی دست شما و درد نکنه از عمل خوب تان که پایه مادرم را عمل کردی انشاالله در کارهاتون موفق باشید اسم بیمارتان فاطمه فتحعلی لو اصل همیشه دعاگوی شما هستیم ارادتمند شما مرتضی گلابی از خوی

captcha
= reload
رضا | دکتر داود ایمانی - جراحی عمومی | 1398/08/30

عالیه دکتر ایمانی

captcha
= reload
علی | دکتر اصغر علمی - ارتوپدی | 1398/08/30

باسلام باتوجه به اینکه درد زانو خیلی اذیتم میکرد با جراحی بسیار عالی وخوبش ازجناب آقای دکتر علمی که کارشان خیلی درسته نهایت تشکر و سپاسگزاری را دارم

captcha
= reload
معصومه | دکتر اصغر علمی - ارتوپدی | 1399/05/18

سلام ایشون زانوی شما رو با ارتوروسکوپی عمل کردن پول هم گرفتن ازتون

captcha
= reload
اسلام | دکتر علیرضا صادقپور - ارتوپدی | 1398/08/30

سلام اقای دکتر ضمن عرض ادب واحترام وتشکر وقددرانی از زحماتتان اقای دکتر بنده پنج روز پیش عمل لاسیزاسیون عمیق زانو داشتم حالا نمیدونم باپام چه رفتاری بکنم به دلایلی نمیتونم به گفته دیگران اعتماد کنم واصلا یادم رفته پرستاران زحمت کش چی فرمودن درصورت امکان لطفا راهنمایی بفرمایید روپام باعصا وزحمت تمام راه برم یا که استراحت مطلق داشته باشم چون چند تا از تاندون های پام هم ترمیم شده با تشکر

captcha
= reload
توران | دکتر علیرضا روحانی - ارتوپدی | 1398/08/30

سلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر روحانی مامانم عمل کردن جمعه وگفتن دوشنبه هفته بعد برین مطب آقای دکتر الان هرکاری میکنم ویزیت شهدا رو میاده ازبیمارستان بماگفتن مطب الانم فقط شهدا رو نشون میده براوصعیت

captcha
= reload