بیمارستان شهدا تبریز
تلفن: ۰۴۱۳۳۸۹۳۳۳۶
آذربايجان شرقي، تبريز، جاده ائل گلي گلشهر، درمانگاه امام خميني
مرکز آموزش درمانی شهدا
مركز آموزشی درمانی شهدا قبل از انقلاب بهعنوان آسایشگاه ۴۰۰ تخت خوابی توسط مسئولین تبریز احداث گردید ولی به علت عدم تجهیز تا سال ۱۳۶۳ مورداستفاده قرار نگرفت. به علت نیاز خاص دوران دفاع مقدس جهت خدمترسانی بهموقع به مجروحین جنگی، مسئولین درمان استان این بیمارستان را جهت تبدیل به یک مركز ارتوپدی انتخاب كرده و باهمت آقای دكتر لواسانی ریاست محترم وقت بیمارستان تلاش گسترده برای تكمیل كارهای ساختمانی و تجهیز این مركز معمول شد و نهایتاً همان سال بهعنوان مركز تخصصی جراحیهای ارتوپدی افتتاح گردید و طی سالهای دفاع مقدس با تلاش جمعی پزشكان محترم و كادر دلسوز با تمام توان در خدمت مجروحین عزیز قرار گرفت.
از اواخر سال ۱۳۷۴ بخش آموزشی ارتوپدی از مركز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) به بیمارستان شهدا منتقل شد و با تصمیم مسئولین محترم دانشگاه، فعالیتهای خاصی در جهت تأمین امكانات لازم و تبدیل بیمارستان درمانی شهدا به یک مركز آموزشی درمانی با حضور اعضا محترم هیئتعلمی و رزیدنتها آغاز گردید.
در طی چند سال اخیر با مساعدت مسئولین محترم دانشگاه بخشهای آموزشی جراحی مغز و اعصاب، توانبخشی، بیهوشی، آزمایشگاه، رادیولوژی و سیتیاسكن نیز در این مركز ایجادشده است. از بدو تأسیس روسای محترم مرکز، به ترتیب جناب آقای دکتر لواسانی، جناب آقای دكتر حجت حسین پور فیضی، جناب آقای دكتر علی صدیقی، جناب آقای دكتر علیرضا صادق پور، جناب آقای دکتر گنج پور و در حال حاضر جناب آقای دکتر صادق پور عهدهدار ریاست مرکز و جناب آقای پاشایی فر بهعنوان مدیر مركز هستند.
مشخصات مركز آموزشی درمانی شهدای تبریز
- مساحت كل زمین: ۵۱۸۰۰ مترمربع
- زیربنای كل ساختمان: ۱۷۹۶۰ مترمربع
- مساحت فضای سبز: ۱۶۳۳۰ مترمربع
- تعداد تخت مصوب: ۳۶۰
- تعداد تخت فعال: ۲۶۵
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان شهدا بنویسید.
برامن جای سواله چرااین دکترایی که مردم میان تشکرمیکنن یاسوال میپرسند حتی شماره مطب و آدرس مطب ، نه خود دکترا جواب میدند نه منشیاشون !!!اگه کسی میدونه داستان چیه لطفا بگه مام بدونیم . البته اینو خودم بگم نویسنده برای ( نظرات و پیشنهادات )هست اما متاسفانه خواننده ندارن این (دوتا )
شماره مطب دکتر اصلانی هر کی داره بزاره ممنون
سلام آقای دکترخسته نباشیدواقعااستادومعتهدبه کارخودشان هستن ازایشان خیلی متشکرم
منو عمل کرده کف پامو عالی
سلام وقت بخیر ببخشید استخوان پاتون شکستگی داشت؟ جقدر طول کشید پلاتین رو وردارن؟ عمل کردن برای پلاتین
بنده نمیدانم چگونه از اقای دکتر کیقبادی از ان اخلاق ورفتار خوش و تخصص اش تعریف کنم چون بعداز خدا ایشان پای خوردشده مرا تا حالا خوب کرده و همیشه خودش را جای مریض گذاشته وهمدرد ایشان میداند منم از خداوند سلامتی وموفق در همه کارهایش خواهانم واقعا یک دکتر نمونه میباشد انشاالله از این دکتر ها بیشتر در وطنمان ببینم
فوق العاده اس
کارش خیلی عالیه.شانه فرزند من رو عمل کردند. خودشم انتظار نداشت اینطوری خوب بشه.
دکتر بی نظیری هستن دستت رامی بوسم
سلام ببخشید زانوم مشکل نداره پام مشکل داره میتونم نوبت بگیرم لطفا جواب بدید
دوست عزیز، پزشک که نمی تونه اینجا دونه دونه جواب ده، از مطبش می تونی رزرو اینترنتی داشته باشی و ویزیت بشی.
سلام اقای صادق پور منم یکی از بیماران خیلی سال پیش شما