بیمارستان شهدا تبریز
تلفن: ۰۴۱۳۳۸۹۳۳۳۶
آذربايجان شرقي، تبريز، جاده ائل گلي گلشهر، درمانگاه امام خميني
مرکز آموزش درمانی شهدا
مركز آموزشی درمانی شهدا قبل از انقلاب بهعنوان آسایشگاه ۴۰۰ تخت خوابی توسط مسئولین تبریز احداث گردید ولی به علت عدم تجهیز تا سال ۱۳۶۳ مورداستفاده قرار نگرفت. به علت نیاز خاص دوران دفاع مقدس جهت خدمترسانی بهموقع به مجروحین جنگی، مسئولین درمان استان این بیمارستان را جهت تبدیل به یک مركز ارتوپدی انتخاب كرده و باهمت آقای دكتر لواسانی ریاست محترم وقت بیمارستان تلاش گسترده برای تكمیل كارهای ساختمانی و تجهیز این مركز معمول شد و نهایتاً همان سال بهعنوان مركز تخصصی جراحیهای ارتوپدی افتتاح گردید و طی سالهای دفاع مقدس با تلاش جمعی پزشكان محترم و كادر دلسوز با تمام توان در خدمت مجروحین عزیز قرار گرفت.
از اواخر سال ۱۳۷۴ بخش آموزشی ارتوپدی از مركز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) به بیمارستان شهدا منتقل شد و با تصمیم مسئولین محترم دانشگاه، فعالیتهای خاصی در جهت تأمین امكانات لازم و تبدیل بیمارستان درمانی شهدا به یک مركز آموزشی درمانی با حضور اعضا محترم هیئتعلمی و رزیدنتها آغاز گردید.
در طی چند سال اخیر با مساعدت مسئولین محترم دانشگاه بخشهای آموزشی جراحی مغز و اعصاب، توانبخشی، بیهوشی، آزمایشگاه، رادیولوژی و سیتیاسكن نیز در این مركز ایجادشده است. از بدو تأسیس روسای محترم مرکز، به ترتیب جناب آقای دکتر لواسانی، جناب آقای دكتر حجت حسین پور فیضی، جناب آقای دكتر علی صدیقی، جناب آقای دكتر علیرضا صادق پور، جناب آقای دکتر گنج پور و در حال حاضر جناب آقای دکتر صادق پور عهدهدار ریاست مرکز و جناب آقای پاشایی فر بهعنوان مدیر مركز هستند.
مشخصات مركز آموزشی درمانی شهدای تبریز
- مساحت كل زمین: ۵۱۸۰۰ مترمربع
- زیربنای كل ساختمان: ۱۷۹۶۰ مترمربع
- مساحت فضای سبز: ۱۶۳۳۰ مترمربع
- تعداد تخت مصوب: ۳۶۰
- تعداد تخت فعال: ۲۶۵
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان شهدا بنویسید.
با سلام وخسته نباشید خدمت شما استاد گرامی باظرفیت تکمیله یارزرو نمیشه من هفته بعد نوبتمه نمیتونم نام نویسی کنم دوهفته قبل هم نتونستم نام نویسی کنم از ساعت هفت ونیم صبح بیمارستان بودم ساعت سه نوبت دادن لطفا رسیدگی کنید ممنون ارادتمند جلیل زاده
سلام آقای دکتر ۳هفته پیش عمل کردم میخوام وقت بگیرم نمیشه پاهام بخیه دارن کی میشه وقت گرفت هر وقت میخوام وقت بگیرم نمیشه خواهشن راهنمای کنین...با تشکر
آقای دکتر مطب شما کجاست
سلام خسته نباشید در صورت امکان وقت ویزیت را بیشتر کنید تا بتونیم وقت بگیریم
سلام وقت بخیر من ازاقای دکتر صادقپورممنونم ....به امید موفقیتهای بیشترازایشان ....
عالی عالی عالی
سلام خسته نباشید کی وقت رزرو برا آقای دکترصادقپور میذارین؟
باور کنید دکتر از ایشون بهتر نیست.ایمان داشته باشین به کارش که عالیه.اصلا جای هیچ نگرانی نیست
سلام چطوری میشه نوبت گرفت باید حضوری بریم؟؟؟ تلفن مطب رو ندارین؟
سلام اونایی که میان بیمارستان واقعا ازنظر مالی نمی تونن امکان پرداخت هزینه بالای مطب ها را داشته باشند
تشکر از زحمات آقای دکتر کیقبادی .
باعرض سلام عالی.....