بیمارستان مسلمین شیراز
تلفن: ۰۷۱۳۲۱۳۵۰۰۰
فارس، شيراز، چهارراه خيرات، خيابان خيام
درمانگاه
بیمارستان مسلمین در سال 1303 وقف و شروع به خدمت رسانی در زمینه درمان نمود.
در اوایل انقلاب اسلامی بیمارستان به سپاه واگذار و از آن پس تحت مدیریت نیروی دریایی سپاه به اقشار جامعه به ویژه نیروهای مسلح خدمات ارائه مینماید. درمانگاه بیمارستان دارای پزشکان متخصص جراحی، ارتوپدی، چشم پزشکی، ارولوژی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، داخلی و گوارش، بیماریهای عفونی و آلرژی و همچنین فوق تخصص های اطفال و نوزادان، غدد، گوارش، قلب و عروق است.
این مرکز درمانی دارای بخشهای اورژانس، بستری مردان، بستری زنان، بستری اطفال، زایشگاه، رادیولوژی (MRI ،CT Scan ،Sono ،OPG، پوکی استخوان، ماموگرافی) آزمایشگاه، فیزیوتراپی، شنواییسنجی، بیناییسنجی، دندانپزشکی و همچنین بخشهای ویژه CCU ،ICU ،NICU نیز میباشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان مسلمین بنویسید.
دکتر بسیار با حوصله و با وجدانی هستند، خیلی خوب و با حوصله به سوالات بیمار پاسخ میدن، حتی وقتی که خیلی خسته باشند و آخر وقت هم باشه، به شرایط مالی بیمار توجه دارند و برای درمان بیشتر اون رو به مطبشون ارجاع نمیدن که پول بیشتری بگیرند. خدا بهشون توفیق و سلامتی بده
دکتر عشقه عشق❤️
ممنون از زحمات آقای دکتر ، واقعا برام جالب بود من پسرم خدمت چندین گفتاردرمان بردم وهیچکدام بعد ازچندین جلسه هم نمیتونستن باپسرم ارتباط دوستی برقرار کنن که پسرم درجلسات همکاری لازم انجام بده ولی نمیدونم پیداکردن آقای دکتر جواب کدوم کارخوبم بود که امروز درجلسه اول چنان پسرم از دکتر ورفتار عالیشون با بچه ها خوشش اومد که بدون ذره ای نگرانی همکاری کرد وتوضیحات دکتر هم فوق العاده دلسوزانه ودقیق بود
با سلام، آقای دکتر راسخی واقعا کار بلد و خوش اخلاق هستن. من فیشر داشتم و چند ماه درگیرش بود، خدا خیر دکتر بده، عمل کردم پیشش و الان خوب شدم
فرشته ای بر روی زمین واقعا، خداوند انشالله برای خانواده ی بزرگوارشون نگهشون داره، مشاوره ها عالی و درمان صحیح همان موضوع و نپرداختن به مباحث متفرقه
اگه کسی آدرس مطب دکتر موسی نیا رو داره بفرسته
باسلام، من مهرداد کازرونیان، پدر رو که سکته مغزی کرده بود بردم برای گفتار درمانی در شهرک صدرا ولی متاسفانه هیچ ترتیب اثری داده نشد، تااینکه در بیمارستان مسلمین با جناب دکترمجید خلیلی آشناشدم، ایشان در 3جلسه بصورت حرفه ای روی پدر کارکردند که بسیاااارنتیجه مطلوب دربرداشت، از جناب دکترمجید خلیلی بسیاااارسپاسگزارم.
سلام و عرض ادب، آقای سپهری نیا یکی از بهترین پزشک هاست، چه از نظر اخلاق و چه از نظر کارکرد، دیروز عمل داشتم واقعا انقدر کارش درست و تمیز بوده که آدم دلش میخواد هر عملی داره بره زیر تیغ ایشون
عمل سنگ کلیه انجام دادم، مشکل سنگ کلیه داشتم، ولی از وقتی پیش دکتر عمل کردم دارو مصرف کردم، دو سال درمان شدم و برنگشته
سلام، فوقالعاده هست، بی نظیر، بسیار عالی، دو چشم مادرم آب مروارید داشت، عمل کردند و لنز گذاشتن، خیلی خوب شده و مشکل آن کامل برطرف شد. در ضمن قبلاً هم چندین بار مراجعه کرده بودم و دکتر خیلی خوش اخلاق هست. انشاالله خداوند به ایشان عمر با عزت وعاقبت بخیری عنایت کند.