بیمارستان مسلمین شیراز
تلفن: ۰۷۱۳۲۱۳۵۰۰۰
فارس، شيراز، چهارراه خيرات، خيابان خيام
درمانگاه
بیمارستان مسلمین در سال 1303 وقف و شروع به خدمت رسانی در زمینه درمان نمود.
در اوایل انقلاب اسلامی بیمارستان به سپاه واگذار و از آن پس تحت مدیریت نیروی دریایی سپاه به اقشار جامعه به ویژه نیروهای مسلح خدمات ارائه مینماید. درمانگاه بیمارستان دارای پزشکان متخصص جراحی، ارتوپدی، چشم پزشکی، ارولوژی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، داخلی و گوارش، بیماریهای عفونی و آلرژی و همچنین فوق تخصص های اطفال و نوزادان، غدد، گوارش، قلب و عروق است.
این مرکز درمانی دارای بخشهای اورژانس، بستری مردان، بستری زنان، بستری اطفال، زایشگاه، رادیولوژی (MRI ،CT Scan ،Sono ،OPG، پوکی استخوان، ماموگرافی) آزمایشگاه، فیزیوتراپی، شنواییسنجی، بیناییسنجی، دندانپزشکی و همچنین بخشهای ویژه CCU ،ICU ،NICU نیز میباشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان مسلمین بنویسید.
دکتر خوش اخلاق و خوب بودن، سنگ کلیه داشتم، دارو دادن، سه ماه بعد هیچ اثری از سنگ در کلیه نداشتم. ممنونم از آقای دکتر
دکتر اژدری مهربان با بیمار، خوش رفتار و با حوصله است. طبابت خوب بود.
سلام، با تشکر از آقای دکتر خلیلی. بیمار من سکته مغزی کرده بود که با کمک آقای دکتر بیمارم بهتر شدند
با سلام، خیلی تشکر از دکتر خلیلی، مادرم دچار سکته مغزی شده است، نمی تواند غذا بخورد، از بینی به ایشان غذا می دادیم، آقای دکتر خلیلی تشریف آوردن مشکل بلع ایشان را حل کردند
پزشک بسیار خوش برخورد و با تجربه ای هستند. خدا خیرشون بده
با تشکر از بیمارستان مسلمين علی الخصوص جناب مجید خلیلی در این خصوص که پدرم بیماری آلزایمر داشت و از نظر خوردن و صحبت کردن مشکل داشت که با اطلاع رسانی آقای خلیلی و کمک ایشان توانستم به موقع از وضعیت و مشکل پدرم آگاه شوم و تحت درمان قرار گیرد و امیدوارم که به زودی بهبودی ايشان حاصل شود.
مادر من عفونت شدید ناحیه دهان داشتن و مشکل بلع داشتن و لوله داخل بینی گذاشتن برای غذا، دکتر مجید خلیلی اومدن و با تشخیص خوبشون دارو برای دهان تجویز کردن که به سرعت خوب شد و ماساژ گلو دادن برای بلع و بسیار بهتر شد و از راه دهان غذا خوردن. ازشون بی نهایت ممنونم
سلام. من شخصا از دکتر راضی هستم. در جواب شخصی که گفته اخلاق دکتر. به نظر بنده ایشون دکتر هستند. آیا ما هم بجای دکتر بودیم با این مشغله کاری که شاید بداخلاق تر بودیم. پس بهتره قضاوت غیرمنصفانه نکنیم و درباره طبابت او نظر بدیم
دکتر به شدت مهربون و دلسوزی هستن و راهکارهای متنوع و به روزی میدن. امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشن
سلام، عمل آب مروارید انجام میده دکتر؟