بیمارستان مسلمین در سال 1303 وقف و شروع به خدمت رسانی در زمینه درمان نمود.

در اوایل انقلاب اسلامی بیمارستان به سپاه واگذار و از آن پس تحت مدیریت نیروی دریایی سپاه به اقشار جامعه به ویژه نیروهای مسلح خدمات ارائه مینماید. درمانگاه بیمارستان دارای پزشکان متخصص جراحی، ارتوپدی، چشم پزشکی، ارولوژی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، داخلی و گوارش، بیماریهای عفونی و آلرژی و همچنین فوق تخصص های اطفال و نوزادان، غدد، گوارش، قلب و عروق است.

این مرکز درمانی دارای بخش‌های اورژانس، بستری مردان، بستری زنان، بستری اطفال، زایشگاه، رادیولوژی (MRI ،CT Scan ،Sono ،OPG، پوکی استخوان، ماموگرافی) آزمایشگاه، فیزیوتراپی، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، دندانپزشکی و همچنین بخش‌های ویژه CCU ،ICU ،NICU نیز می‌باشد.

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان مسلمین بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 25 از 130 (مجموع: 1297 نظر)
مینا | دکتر فیروزه زارعی - داخلی | 1404/03/07

خیلی پزشک با صبر و حوصله ای بودن و خیلی خوب راهنمایی میکردن

captcha
= reload
مژگان | دکتر عبدالمهدی قاسم زاده - قلب و عروق | 1404/03/04

دکتر قاسم زاده، با وجدان و مهربان. خدا خیرشون بده

captcha
= reload
محمدنبی | گفتار درمان مجید خلیلی | 1404/03/04

مشکل آلزایمر و درمان بلع را دکتر مجید خلیلی انجام داد.

captcha
= reload
محمدرضا | دکتر مهدی کامروان - ارتوپدی | 1404/03/04

من نرفتم، ولی میگن عالیه

captcha
= reload
نعمت | دکتر محمودرضا پولادی - اعصاب و روان | 1404/03/01

عالی

captcha
= reload
علیرضا | روانشناس سیدجواد حسینی - روانشناسی | 1404/02/31

اخلاق و خوش مشرب بودنش عالیه. خیلی دقیق و آن تایم هستن. اصلا سر ساعت حضور اذیت نشدم.

captcha
= reload
نسرین | روانشناس سیدجواد حسینی - روانشناسی | 1404/02/30

سلام، بسیار عالی و تاثیر گذار هستن. خوشحالم که ایشون را جهت درمان انتخاب کردم

captcha
= reload
مهرانگیز | دکتر جواد تولایی - داخلی | 1404/02/30

دکتر تولایی بسیار با سواد هستند، من ۶ سال هست به خاطر دیابت مراجعه میکنم، خدا را شکر دیابتم کنترل هست، از نظر رعایت حال بیمار و دلسوز بودن هم که حرف ندارن، ان شاءالله عاقبت بخیر بشن

captcha
= reload
زهرا | روانشناس سیدجواد حسینی - روانشناسی | 1404/02/27

خیلی کارشون خوب هست، معرکه هستن. بدون قضاوت مشاوره میدن. توی اتاق درمان حس امنیت می‌کنید. حفظ حریم خصوصی واقعا انجام میشه. کاش روزهای کاری بیشتری توی کلینیک بودن، چون نوبت هاشون همیشه تکمیل هست.

captcha
= reload
صادق | روانشناس سیدجواد حسینی - روانشناسی | 1404/02/22

سلام .واقعا فوق العاده هستن .مشکل ده ساله من را با چهار جلسه حل کردن .خدا خیرتون بده .

captcha
= reload