بیمارستان مسلمین شیراز
تلفن: ۰۷۱۳۲۱۳۵۰۰۰
فارس، شيراز، چهارراه خيرات، خيابان خيام
درمانگاه
بیمارستان مسلمین در سال 1303 وقف و شروع به خدمت رسانی در زمینه درمان نمود.
در اوایل انقلاب اسلامی بیمارستان به سپاه واگذار و از آن پس تحت مدیریت نیروی دریایی سپاه به اقشار جامعه به ویژه نیروهای مسلح خدمات ارائه مینماید. درمانگاه بیمارستان دارای پزشکان متخصص جراحی، ارتوپدی، چشم پزشکی، ارولوژی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، داخلی و گوارش، بیماریهای عفونی و آلرژی و همچنین فوق تخصص های اطفال و نوزادان، غدد، گوارش، قلب و عروق است.
این مرکز درمانی دارای بخشهای اورژانس، بستری مردان، بستری زنان، بستری اطفال، زایشگاه، رادیولوژی (MRI ،CT Scan ،Sono ،OPG، پوکی استخوان، ماموگرافی) آزمایشگاه، فیزیوتراپی، شنواییسنجی، بیناییسنجی، دندانپزشکی و همچنین بخشهای ویژه CCU ،ICU ،NICU نیز میباشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان مسلمین بنویسید.
مادرم ۸۴ سالشه و آلزایمر داره و مشکل بلع داشت، از لوله غذا میخورد و آقای دکتر مجید خلیلی مشکلش را حل کرد و از راه دهان الان غذا میخورد و حرف زدنش بهتر شده و هوشیاریش بهتر شده
عالی و با سواد. به روز و علمی هستن
سلام، بسیار خوش اخلاق، با ایمان، با تجربه، بسیار مهربان. من خیلی ازش راضی هستم، خدا هم ازش راضی باشد. با تشکر کاظمی
عالی و با سواد. به روز و علمی هستن
بسیار دکتر خوش برخورد و خوش اخلاق هستند. در حیطه کارشون واقعا بی نظیر هستند.
سلام دوستان، وقت بخیر. مادر من تومور مغزی داشته، عمل کرده و اصلا هوشیاری نداشت. از بیمارستان آقای دکتر مجید خلیلی رو بهمون معرفی کردند برای گفتار درمانی، که الان ۶ جلسه میگذره، خیلی شرایط مادرم بهتر هستش و هم بلعیدن غذا هم کلماتی که میتونه صحبت کنه خیلی بهتر شده و تشکر میکنم ازشون. خیلی کار بلد و مسئول هستند
بسیار عالی، خوش اخلاق، با حوصله، صبور با توانایی درمان
پسرم کاشت حلزون هستن و مشکل سی پی هم دارن، با توجه به تمرین هایی که میدن یکم لهجه ناشنواییشون کمتر شده، امیدوارم روز به روز بهتر بشن، دکتر با سوادی هستن و وجدان کاری دارن، پیگیر و دلسوز، ممنون بابت بودنشون
لکنت شدید داشتم، تهران رفتم، چند سال گفتار درمانی رفتم و نتیجه ندیدم، ولی پیش آقای دکتر مجید خلیلی که اومدم نتیجه گرفتم و روش هایشان علمی بود و دارم درمان میشم، تیک صورتم کمتر شده.
سلام، من پسرم رو بردم پیش دکتر خلیلی و ایشون برخلاف گفتار درمانی های قبلی تو فقط ۵ جلسه اختلال تلفظ رو کامل درمان کردن و نکته مهم اینکه گرفتگی صدای فرزندم که خیلی مهم بود رو ایشون فقط تشخیص دادن و برام آزمایش نوشتن و در حال انجام هست. در کل بهشون خیلی ایمان دارم