بیمارستان مسلمین در سال 1303 وقف و شروع به خدمت رسانی در زمینه درمان نمود.

در اوایل انقلاب اسلامی بیمارستان به سپاه واگذار و از آن پس تحت مدیریت نیروی دریایی سپاه به اقشار جامعه به ویژه نیروهای مسلح خدمات ارائه مینماید. درمانگاه بیمارستان دارای پزشکان متخصص جراحی، ارتوپدی، چشم پزشکی، ارولوژی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، داخلی و گوارش، بیماریهای عفونی و آلرژی و همچنین فوق تخصص های اطفال و نوزادان، غدد، گوارش، قلب و عروق است.

این مرکز درمانی دارای بخش‌های اورژانس، بستری مردان، بستری زنان، بستری اطفال، زایشگاه، رادیولوژی (MRI ،CT Scan ،Sono ،OPG، پوکی استخوان، ماموگرافی) آزمایشگاه، فیزیوتراپی، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، دندانپزشکی و همچنین بخش‌های ویژه CCU ،ICU ،NICU نیز می‌باشد.

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان مسلمین بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 56 از 131 (مجموع: 1302 نظر)
مبین | کارشناس تغذیه محمد امین جعفری | 1403/03/21

سلام، دکتر با اخلاق در زمینه دیابت، خیلی فعال و موفق. خدا حفظتون کنه

captcha
= reload
مهشید | دکتر یداله محمودی - قلب و عروق | 1403/03/20

دکتر محمودی قطعا یکی از بهترین هاست، دکتر مهربون، متعهد و خوش برخوردو  با تجربه. کلا از همه لحاظ اوکی هستن. زنده باشن

captcha
= reload
راضیه | دکتر زهرا آقایی - زنان و زایمان | 1403/03/14

سلام، خیلی دکتر خوبی هست، خدا خیرش بده🙏

captcha
= reload
طاهر | دکتر کامران کاویانی - ارتوپدی | 1403/03/12

دکترکاویانی، انسانی شریف، متواضع و در کار خودشان استاد هستند

captcha
= reload
محمدصادق | دکتر شمیلا رضوانی نیا - گوش، حلق و بینی | 1403/03/10

سلام، دکتر رضوانی نیا از همه نظر بهترین ها بود، من دوقلو داشتم دوتاش رو عمل لوزه انجام دادم، دوقلوها از بس خروپف و تنگی نفس داشتن شب ها، یک روز نوبت گرفتم، آوردم پیشش، روز عمل مشخص کرد و عمل لوزه انجام دادن، خوب خوب شدن خدا رو شکر و دستش خیلی خوب بود. از لحاظ اخلاق و رفتار فوق العاده هست. خدا خیرش بده

captcha
= reload
عاطفه | دکتر زهرا آقایی - زنان و زایمان | 1403/03/09

دکتر فوق العاده مهربون و با تجربه، کسی که بخاطر بیمار هر کاری انجام میده و به فکر پول و منفعت نیست. من توی ۶ خرداد پیششون زایمان طبیعی داشتم، با اینکه توی دو هفته آخری رفتم تحت نظرشون، ولی مثل یک مادر خوش قلب پذیرای من بودن و توی زایمانم خیلی کمک کردن و در عرض چند دقیقه پسرم رو به دنیا آوردم، ازشون بی نهایت ممنونم و خدا بهشون خیر و برکت بده و به همه پیشنهادش میدم

captcha
= reload
طاها | گفتار درمان مجید خلیلی | 1403/03/08

گفتار درمان آقای خلیلی خیلی خوب بود، من راضی بودم. ازشون تشکر میکنم

captcha
= reload
صدیقه | گفتار درمان مجید خلیلی | 1403/03/05

دکتری خوش اخلاق و مردم دار و کار بلد هستند

captcha
= reload
الهام | دکتر اسداله بازیاری - گوش، حلق و بینی | 1403/03/04

بسیار دکتر خوب، با اخلاق، کار بلد. واقعا ازشون راضیم. انحراف بینی داشتم و پیششون عمل کردم، کارشون واقعا عالیه

captcha
= reload
مرضیه | دکتر حسین رمضانی آباده - جراحی مغز و اعصاب | 1403/03/03

خیلی خوش برخورد هستن و خدایی کار میکنن

captcha
= reload