بیمارستان مسلمین در سال 1303 وقف و شروع به خدمت رسانی در زمینه درمان نمود.

در اوایل انقلاب اسلامی بیمارستان به سپاه واگذار و از آن پس تحت مدیریت نیروی دریایی سپاه به اقشار جامعه به ویژه نیروهای مسلح خدمات ارائه مینماید. درمانگاه بیمارستان دارای پزشکان متخصص جراحی، ارتوپدی، چشم پزشکی، ارولوژی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، داخلی و گوارش، بیماریهای عفونی و آلرژی و همچنین فوق تخصص های اطفال و نوزادان، غدد، گوارش، قلب و عروق است.

این مرکز درمانی دارای بخش‌های اورژانس، بستری مردان، بستری زنان، بستری اطفال، زایشگاه، رادیولوژی (MRI ،CT Scan ،Sono ،OPG، پوکی استخوان، ماموگرافی) آزمایشگاه، فیزیوتراپی، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، دندانپزشکی و همچنین بخش‌های ویژه CCU ،ICU ،NICU نیز می‌باشد.

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان مسلمین بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 62 از 131 (مجموع: 1302 نظر)
اسدالله | دکتر آرش طالعی - جراحی عمومی | 1402/12/08

ایشان پزشک جراحی حاذق، خوش رو و خوش برخورد میباشند، خداوند طول عمر به این سرمایه های ملی دهد

captcha
= reload
میثم | روانشناس امیرعلی حضرتی - روانشناسی | 1402/12/07

با سلام، واقعا کارش عالیه

captcha
= reload
پویان | گفتار درمان مجید خلیلی | 1402/12/06

آقای دکتر بسیار دکتر با حوصله و با تجربه ای هستند و خیلی پیگیری شدیدی دارن. با اینکه چند جلسه از درمان پسرم میگذره ولی خیلی راضی هستم. بسیار سپاسگزارم از آقای دکتر خلیلی.

captcha
= reload
فاطمه | دکتر جواد تولایی - داخلی | 1402/12/03

دکتر تولایی بسیار دکتر خوب و با اخلاق و در زمینه کاریش هم عالی هستند

captcha
= reload
حدیث | روانشناس اسحق شاه محمدی - روانشناسی | 1402/12/02

بسیار با مهارت و با تجربه هستن، جلسه اول تا دوم قشنگ تاثیر رو میگذارند روی فرد و فکر و زندگیش، حال روحی و جسمی آدم با جلسه های ایشون دگرگون میشه، نجات دهنده بودن واسه من، من رو از افسردگی شدید نجات دادن، امیدوارم زندگیشون پر از خیر باشه، جزء خاصترین دکترها هستن و ساده بیان میکنن حل مشکلات رو

captcha
= reload
حسن | دکتر عبدالمهدی قاسم زاده - قلب و عروق | 1402/12/01

درود بر شما، دکتر انسان بسیار شریف و حرفه ای در کارشون هستن. خوب گوش میگیرن و توضیحات لازم را میدن، همچنین روند درمان رو با دقت بررسی میکنن. در کل از عملکردشان راضی هستم. در پناه خدای بزرگ سربلند باشند انشاالله

captcha
= reload
صدیقه | دکتر زهرا اسدالهی دباغ - زنان و زایمان | 1402/11/24

سلام، وقتتون بخیر. من خیلی برام اخلاق دکتر مهم بود، الهی شکر که الان ۷ ماه زیر نظر ایشونم، کاملا ازشون راضی بودم. خوش اخلاق و مهربانانه رفتار میکنن. مشکلی نداشتم

captcha
= reload
محمد طاها | گفتار درمان مجید خلیلی | 1402/11/23

من خیلی نگران درمان پسرم بودم ولی خدا رو شکر از روزی که رفتیم پیش آقای دکتر و درمان پسرم رو شروع کردن، هم نگرانی خودم بهتر شده و هم درمان پسرم رو به بهبودی هست. خیلی ممنونم از آقای دکتر.

captcha
= reload
آرسین | گفتار درمان مجید خلیلی | 1402/11/18

بسیار با حوصله و پیگیر هستن. ممنون از زحمات و لطف آقای دکتر

captcha
= reload
زهرا | دکتر خاطره وطن پور - زنان و زایمان | 1402/11/17

خانم دکتر بسیار مسلط و با حوصله هستند و با دقت به حرف های مریض گوش میدن. من که راضی هستم

captcha
= reload