بیمارستان مسلمین در سال 1303 وقف و شروع به خدمت رسانی در زمینه درمان نمود.

در اوایل انقلاب اسلامی بیمارستان به سپاه واگذار و از آن پس تحت مدیریت نیروی دریایی سپاه به اقشار جامعه به ویژه نیروهای مسلح خدمات ارائه مینماید. درمانگاه بیمارستان دارای پزشکان متخصص جراحی، ارتوپدی، چشم پزشکی، ارولوژی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، داخلی و گوارش، بیماریهای عفونی و آلرژی و همچنین فوق تخصص های اطفال و نوزادان، غدد، گوارش، قلب و عروق است.

این مرکز درمانی دارای بخش‌های اورژانس، بستری مردان، بستری زنان، بستری اطفال، زایشگاه، رادیولوژی (MRI ،CT Scan ،Sono ،OPG، پوکی استخوان، ماموگرافی) آزمایشگاه، فیزیوتراپی، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، دندانپزشکی و همچنین بخش‌های ویژه CCU ،ICU ،NICU نیز می‌باشد.

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان مسلمین بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 75 از 130 (مجموع: 1298 نظر)
مینا | دکتر طیبه عزیزی - زنان و زایمان | 1402/01/14

دکتر خوش اخلاق و با حوصله ای هستن و به تمام سوالات مریض هم پاسخ میدن. من بارداری زیر نظر ایشون هستم

captcha
= reload
خدیجه | دکتر محبوبه کاظمی - زنان و زایمان | 1402/01/09

سلام، چه روزهای بیمارستان مسلمین هستین؟

captcha
= reload
میثم | دکتر لاله مستجابی - اعصاب و روان | 1402/01/05

خوب

captcha
= reload
حسن | دکتر سیروس زارعی - داخلی | 1401/12/25

سلام، کسی شماره مطب دکتر سیروس زارعی رو داره؟

captcha
= reload
سمیه | دکتر لاله مستجابی - اعصاب و روان | 1401/12/24

خوب هستند

captcha
= reload
مسلم | دکتر جواد تولایی - داخلی | 1401/12/19

آقای محترمی که میگه چرا از اخلاقش میگید، دکتری که اخلاق نداره مفت نمی ارزه، دکتر تولایی از لحاظ تخصص جز بهترینا هستند، از لحاظ اخلاق و برخورد با بیمار حرف نداره. خدا خیرش بده

captcha
= reload
فاطمه | دکتر طیبه عزیزی - زنان و زایمان | 1401/12/19

خانم دکتر بسیار متشخص و صبور هستن و مراعات بیمار رو میکنند و با متانت جواب میدن. سپاس از اخلاق حرفه ای ایشون

captcha
= reload
حامد | دکتر جواد تولایی - داخلی | 1401/12/12

با سلام خدمت دوستان عزیز، من برای اولین بار میخوام برم پیش دکتر، میخواستم بدونم دکتر خوبی از لحاظ درمان بیمار هست یا نه؟

captcha
= reload
ذبیح اله | دکتر مریم نصیری - اعصاب و روان | 1401/12/07

اولین باری بود که دیدم یک پزشک برام وقت گذاشت، حرف هام را گوش دادن و بعد دارو تجویز کرد. سپاسگزارم

captcha
= reload
علی | دکتر یداله محمودی - قلب و عروق | 1401/12/06

سلام، خسته نباشید. دکتر محمودی واقعا دکتری حاذق و با اخلاق هستند و اینکه هم زبان ما هم هست. خداوند حفظشان کند

captcha
= reload