بیمارستان مسلمین در سال 1303 وقف و شروع به خدمت رسانی در زمینه درمان نمود.

در اوایل انقلاب اسلامی بیمارستان به سپاه واگذار و از آن پس تحت مدیریت نیروی دریایی سپاه به اقشار جامعه به ویژه نیروهای مسلح خدمات ارائه مینماید. درمانگاه بیمارستان دارای پزشکان متخصص جراحی، ارتوپدی، چشم پزشکی، ارولوژی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، داخلی و گوارش، بیماریهای عفونی و آلرژی و همچنین فوق تخصص های اطفال و نوزادان، غدد، گوارش، قلب و عروق است.

این مرکز درمانی دارای بخش‌های اورژانس، بستری مردان، بستری زنان، بستری اطفال، زایشگاه، رادیولوژی (MRI ،CT Scan ،Sono ،OPG، پوکی استخوان، ماموگرافی) آزمایشگاه، فیزیوتراپی، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، دندانپزشکی و همچنین بخش‌های ویژه CCU ،ICU ،NICU نیز می‌باشد.

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان مسلمین بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 79 از 130 (مجموع: 1298 نظر)
سیدمحمدرضا | روانشناس سیدجواد حسینی - روانشناسی | 1401/10/13

کارش خوبه

captcha
= reload
غلامحسین | دکتر عبدالمهدی قاسم زاده - قلب و عروق | 1401/10/12

دکتری مهربان، انشاءالله همیشه موفق باشید

captcha
= reload
مهرانگیس | دکتر زهرا آقایی - زنان و زایمان | 1401/10/11

سلام، دکتر آقایی ازهمه لحاظ بسیارعالیه. کارش بسیار خوب و روحیه دهی، دقت و دستش براعمل فوق العاده هست. فقط باید گفته هاش رو دقیق انجام بدی. اگه مریضی ناراحته که سر ساعت نمیاد،علتش اینه که اول باید تو بخش مریض هایی که عمل کرده ببینه، بعد بیاد درمانگاه. مریضش زیاده، دیر میشه. انصافا حوصله به خرج بدید اما ازدسش ندید که محشره

captcha
= reload
وحید | دکتر اسداله بازیاری - گوش، حلق و بینی | 1401/10/06

سلام بر همه دوستان، واقعا دکتر بازیاری باید به پزشک پنجه طلا معرفی گردد. انسانی شریف و کار درست، من یک تومور توی گلویم داشتم، جناب دکتر جراحی نمود. در صورتیکه نظر پنج دکتر متخصص دیگر این بود که عصب حس گر صورت از بین میرود، ولی این فرشته تمام جراحی را انجام داد بدون کمترین آسیب. خدا به حق امام حسین قسم، که از عمر من بردارد و بر عمر دکتر بیفزاید

captcha
= reload
مریم | دکتر زهرا علیزاده - جراحی عمومی | 1401/10/04

بسیار خوش اخلاق، خوش برخورد، با تجربه. عمل کیست داشتم، خیلی راضی بودم

captcha
= reload
زهرا | دکتر اکبر الوندی - جراحی عمومی | 1401/10/02

سلام،،ایشون بسیار بسیار بسیار عالی هستن. از همه نظر عالی هستن، هر چقدر بگم کم گفتم. از شما آقای دکتر اکبر الوندی سپاسگزارم ،🙏🙏🙏

captcha
= reload
مجتبی | دکتر اکبر الوندی - جراحی عمومی | 1401/09/28

عمل مینی بای پس امگا هم انجام میدن؟

captcha
= reload
طیبه سادات | دکتر کامران کاویانی - ارتوپدی | 1401/09/23

سلام، دکتر کجا عمل میکنن؟

captcha
= reload
علی | دکتر کامران کاویانی - ارتوپدی | 1401/12/28

مسلمین و ایران

captcha
= reload
فریبا | دکتر سعید غفوری منش - جراحی عمومی | 1401/09/21

بسیار عالی و مهریان و خوش اخلاق

captcha
= reload
سیده نرگس | دکتر محمود کمال زاده - چشم پزشکی | 1401/09/19

سلام، افتادگی پلک هم عمل می‌کنند؟

captcha
= reload