بیمارستان مسلمین شیراز
تلفن: ۰۷۱۳۲۱۳۵۰۰۰
فارس، شيراز، چهارراه خيرات، خيابان خيام
درمانگاه
بیمارستان مسلمین در سال 1303 وقف و شروع به خدمت رسانی در زمینه درمان نمود.
در اوایل انقلاب اسلامی بیمارستان به سپاه واگذار و از آن پس تحت مدیریت نیروی دریایی سپاه به اقشار جامعه به ویژه نیروهای مسلح خدمات ارائه مینماید. درمانگاه بیمارستان دارای پزشکان متخصص جراحی، ارتوپدی، چشم پزشکی، ارولوژی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، داخلی و گوارش، بیماریهای عفونی و آلرژی و همچنین فوق تخصص های اطفال و نوزادان، غدد، گوارش، قلب و عروق است.
این مرکز درمانی دارای بخشهای اورژانس، بستری مردان، بستری زنان، بستری اطفال، زایشگاه، رادیولوژی (MRI ،CT Scan ،Sono ،OPG، پوکی استخوان، ماموگرافی) آزمایشگاه، فیزیوتراپی، شنواییسنجی، بیناییسنجی، دندانپزشکی و همچنین بخشهای ویژه CCU ،ICU ،NICU نیز میباشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان مسلمین بنویسید.
دکتری با اخلاق و دست کار عالی که مطمئنا میتونه جزء یکی از بهترین دکترای بیمارستان مسلمین باشه آرزوی سلامتی و سربلندی و طول عمر برای ایشان دارم
سلام عالی هم از نظر اخلاق وبرخورد واینکه وقت میگذارن برا بیمار وهم علم وآگاهی پزشکیشون درجه یک هست من چند ساله بیمارشون هستم
خیلی دکتر عالی و نمونه ای هست البته تو کارشون کاملا جدی هستن اونم واسه خود مریضه که زودتری خوب بشه چون خدایی ایرانی جماعت هم یکم که حالش بهتر میشه فکر میکنه دیگه خوب خوب شده!!!! ضمنا در طول اوج بیماری کرونا دکتر واقعا خیلی ها رو نجات داد و خدمات ارزنده ای به بیماران داد. خلاصه کارش درسته
سلام، خیلی دکتر خوبی هستند.
سلام دیسک گردن داشتم پیش ایشون جراحی کردم کارشون عالیه
دکتر مهربون و خوش اخلاق
تخصص و حاذق بودن ملاک است و گرنه مهربونی مریضی رادرمان نمیکند
عرض سلام و ادب دارم خدمت دکتر دوست داشتنی جناب آقای بازیاری عزیز،دوستان دکتر کارشون بیسته بیسته ،رو دستش هنوز نیومده ،اخلاق بیست ،تجربه بیست ،من بیش از ده سال بود خروپف کلافم کرده بود نظر خدا و دستان معجزه گر دکتر راحت شدم ،عاشقتم دکتر جان
سلام مشکل خروپف رو چطور برطرف کرد با دارو یا عمل؟
سلام علیکم آقای دکتر محمودی بسیار حاذق و خوش برخورد و پاسخگو هستند و هرزمانی که به ایشان زنگ زده شود باحوصله جواب می دهند. ممنونم از آقای دکتر محمودی
دکتر ی با تخصص بسیار خوب
به نظر من تخصص و فهمیدن مشکل بیمار بهتر و مهمتر از اخلاق خوب و مهربونیه این در مورد همه دکترا هستا نه فقط ایشون پس بیشتر دنبال تخصص و تجربه دکترا بگردین
سلام، ۵۰ درصد درمان برمیگرده به نحوه برخورد دکتر با بیمار و خیلی هم اثر داره
طبابت ایشون عالی و بسیار با دقت