بیمارستان مسلمین شیراز
تلفن: ۰۷۱۳۲۱۳۵۰۰۰
فارس، شيراز، چهارراه خيرات، خيابان خيام
درمانگاه
بیمارستان مسلمین در سال 1303 وقف و شروع به خدمت رسانی در زمینه درمان نمود.
در اوایل انقلاب اسلامی بیمارستان به سپاه واگذار و از آن پس تحت مدیریت نیروی دریایی سپاه به اقشار جامعه به ویژه نیروهای مسلح خدمات ارائه مینماید. درمانگاه بیمارستان دارای پزشکان متخصص جراحی، ارتوپدی، چشم پزشکی، ارولوژی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، داخلی و گوارش، بیماریهای عفونی و آلرژی و همچنین فوق تخصص های اطفال و نوزادان، غدد، گوارش، قلب و عروق است.
این مرکز درمانی دارای بخشهای اورژانس، بستری مردان، بستری زنان، بستری اطفال، زایشگاه، رادیولوژی (MRI ،CT Scan ،Sono ،OPG، پوکی استخوان، ماموگرافی) آزمایشگاه، فیزیوتراپی، شنواییسنجی، بیناییسنجی، دندانپزشکی و همچنین بخشهای ویژه CCU ،ICU ،NICU نیز میباشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان مسلمین بنویسید.
من تو دوره بارداریم . طبق شرایطم مجبور شدم دو تا دکتر تغییر بدم و تو نیمه دوم بارداریم زیر نظر خانوم آقایی باشیم . اینقدر که برای دکتر قبلی منتظر میشدیم،برای ویزیت شدن توسط خانوم آقایی منتظر نبودیم.همیشه سر وقت تو درمانگاه بودن و هیچ وقت نشد که یک ساعت منتظر بشینیم تا بیان .
اگه یه دکتر با علم و دلسوز دیدم ،فقط خانوم آقایی . چنان ازشون محبت دیدم که دستبوسشونم . از خدا ممنونم چنین بنده ای داره که خدمت خلقش رو میکنه . از خدا میخوام بهشون طول عمر با عزت بده
سلام ، وقت بخیر دکتر در حوزه روانشناسی کودک هم فعالیت دارند ؟
درود بر شما. بیشتر در حوزه روان درمانی فردی و زوج درمانی فعالیت دارم.
سلام.نظرات اینجا که خواندم کمی ترسیدم.ولی وقتی امروز توی بیست وشش هفته بارداری سومم، برای ویزیت اول رفتم.با اون همه مشکلات وتوضیحات راجب بارداریهای قبلیم واین بارداری که خودش هزاااارمکافات تا الان داشتم.خانوم دکتر خیلی دقیق و با حوصله سابقه م را ثبت کردند.تمام توضیحاتم کامل گوش دادند و هممممهی مدارکم دقیق دیدند،نسخه دارویی و دستورات لازم هم بهم گفتند. ایشان را امروز بسیار دقیق وباتجربه دیدم.سپاس
دکتر طالعی دکتر خوش اخلاق و خوبی هست کارش هم واقعا 20 هست
با سلام و عرض ارادت و خسته نباشید خدمت دکتر عزیزم . کلیه هی من سنگ ساز است چندین بار عمل P.C.L , فنر گذاری و عمل P.C.L.N و لوله گذاری رو انجام دادم . واقعا راضی ام . دستت درد نکنه سید جان . سپاس بیکران . اول سلامتی برای خودت و خانواده ات و موفقیت و سربلندی در تمامی کار ها از خداوند منان خواستارم . ( در کارش درجه 1 از همه لحاظ - اخلاق 20 - طبابت 20 عالی - وقت شناسی 20 نمونه کامل یک مرد فداکار و ایثارگر ) واقعا با توجه حجم کاری ایشان ایثار و فداکاری لغت کمی است
بسیار دکتر خوش برخورد و با شخصیتی هستند
سلام.دکتربسیارخوب و مودبی می باشد ودرکارش نیزبسیاراستادمی باشد.کیست مویی داشتم به نحواحسن انجام نمود.خداوند عاقبت بخیرش کند
من واسه بچه اولم زیر نظر شون بودم عالی هستن الان هم واسه دومین بارداری زیر نظر شون هستم
اکثر عمل چشم پزشکا بیرون هستش که پر هزینه هست