بیمارستان امام رضا چالوس
تلفن: ۰۱۱۵۲۲۷۵۱۰۰
مازندران، چالوس، ميدان معلم
درمانگاه
درمانگاه جنرال
درمانگاه داخلی
درمانگاه اطفال
درمانگاه زنان و مامایی
درمانگاه چشم پزشکی
درمانگاه گوش، حلق و بینی
درمانگاه ارتوپدی
درمانگاه پوست
درمانگاه روانپزشکی
درمانگاه قلب و عروق
جراحی عمومی
جراحی کلیه و مجاری ادراری
دندانپزشکی عمومی
جراحی فک و صورت
درمانگاه عفونی
درمانگاه بیهوشی
درمانگاه خون (هماتولوژی)
درمانگاه گوارش
تغذیه بالینی
درمانگاه طب فیزیکی و توانبخشی
جراحی مغز و اعصاب
درمانگاه ترمیم و پلاستیک
اعصاب و روان
فیزیوتراپی
بخش رادیولوژی
ستون فقرات
مغز و اعصاب (نورولوژی)
این مرکز درمانی ابتدا در سال ۱۳۷۷ بهعنوان درمانگاه شبانه روزی راهاندازی و شروع به فعالیت نمود، سپس از سال ۱۳۸۴ به مرکز جراحی نامحدود ارتقاء و ارائه خدمات نمود و نهایتاً در سال 1400 به بیمارستان 54 تخت خوابی ارتقاء یافت.
هماکنون دارای بخشهای بیمارستانی زایشگاه، اتاق عمل، بخشهای بستری مردان و زنان و اورژانس ،آی سی یو و سی سی یو و درمانگاه تخصصی و بخشهای پاراکلینیکی تصویربرداری و سونوگرافی سی تی اسکن، آزمایشگاه، دندانپزشکی، داروخانه می باشد.
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام رضا بنویسید.
دکتر خیلی خوبی هستن، ولی خب حیف که دیگه درمانگاه نمیان.
بسیار پزشک باهوش و متخصص هستن و حافظه خیلی خوبی دارن. عالی و مهربان و ماهر هستن.
خانم دکتر نیازی فوقالعاده مهربون و دلسوز هستن و کار مریض ها رو تا جایی از دست شون برمیاد انجام میدن و راهنمایی می کنند.
پزشکی بسیار خوب و جراحی با اخلاق هستن. جفت چشمانم را ایشون جراحی کردن. بسیار راضی هستم، خدا حفظشون کنه.
با درود، بسیار دکتر مجرب و وظیفه شناس، دلسوز، حاذق، خوش قلبی هستن. خدا بهشون سلامتی و عمر با عزت بده انشالله.
بسیار پزشک متعهد و حاذقی هستند.
بسیار دکتر خوب و با اخلاقی هستند و در کارشان هم در رابطه با بیمار خوب و با صبر حوصله هستند، رضایت کامل دارم.
بسیار دکتر خوب و با اخلاق و مهربان است. من که از ایشان رضایت کامل دارم.
دکتر خوب و با اخلاقی هستند
آقای دکتر مهربان، با حوصله، صبور و با دقت به صحبت های مریض گوش میده و درمان میکنه آدم متعهد ومسئولیت پذیر هستنريال حتی بعد از عمل هایی که انجام میدن هم پیگیر هستن.
سلام، آقای دکتر با تجربه و با حوصله و صبور، فوق العاده متعهد و مسئولیت پذیر هستن، بعد از انجام عمل هم مرتب پیگیر مریض هست، واقعا دکتر دلسوز و مهربان هستن.