این مرکز درمانی ابتدا در سال ۱۳۷۷ به‌عنوان درمانگاه شبانه‌ روزی راه‌اندازی و شروع به فعالیت نمود، سپس از سال ۱۳۸۴ به مرکز جراحی نامحدود ارتقاء و ارائه خدمات نمود و نهایتاً در سال 1400  به بیمارستان 54 تخت خوابی ارتقاء یافت.

هم‌اکنون دارای بخش‌های بیمارستانی زایشگاه، اتاق عمل، بخش‌های بستری مردان و زنان و اورژانس ،آی سی یو و سی سی یو و  درمانگاه تخصصی و بخش‌های پاراکلینیکی تصویربرداری و سونوگرافی سی تی اسکن، آزمایشگاه، دندانپزشکی، داروخانه می باشد.

 

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام رضا بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 3 از 7 (مجموع: 63 نظر)
فرانک | دکتر بنیامین باقری - بیماری‌های عفونی و گرمسیری | 1403/12/14

بسیار حاذق و خوش اخلاق هستند و دقیق به حرف بیمار گوش می دهند. خدا خیرشون بده، زمان کرونا هیچ دکتری نتونست سرفه هام رو مداوا کنه و اکثرا گفتن آسم گرفتم. اما ایشون با تجویز دارو باعث بهبودیم شدن. در یک جمله خلاصه کنم عالین، خدا بهشون سلامتی بده.

captcha
= reload
علیرضا | دکتر ناصر کیان مهر - داخلی | 1403/11/06

با سلام، ایشان دکتری با اخلاق و مجرب هستند

captcha
= reload
علیرضا | دکتر علی صمدپور - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1403/11/06

با سلام، ایشان دکتری با اخلاق و مجرب هستند. احسنت

captcha
= reload
پیام | دکتر امین دهقانیان - جراحی عمومی | 1403/10/22

بسیار با دقت، با وجدان، خوش خلق

captcha
= reload
حامد | دکتر علی صمدپور - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1403/07/28

بسیار دکتر حرفه ای، هم از نظر طبابت و هم از نظر اخلاق

captcha
= reload
اسمعیل | دکتر علیرضا آقابیگی - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1403/06/27

.سلام خدمت آقای دکتر آقا بیگی ، بسیار خوش برخورد وبا ادب نسبت به بیمارهستند. انشالله که خداوند سلامت نگهدارشون . درکارهایش موفق باشد

captcha
= reload
مهدی | دکتر جابر سلیمانی امیری - ارتوپدی | 1403/05/30

دکتر خوبی بود، خدا حفظش کنه.

captcha
= reload
راجله | دکتر آزاده محمدی - پوست و مو | 1403/05/22

سلام، واقعا دکتر کاربلدی هستن، خیلی با خلاق و با ادب هستن ایشون، خدا خیرشون بده، اصلا احساس نمی کنید که مقابل شما دکتر قرار داره

captcha
= reload
احمدرضا | دکتر علی صمدپور - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1403/05/17

طبیب حاذق و با اخلاقی هست. بسیار از ایشان ممنونیم

captcha
= reload
عباس | دکتر علیرضا آقابیگی - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1403/02/29

سلام، دکتر اقا بیگی واقعا فوق العادست، برخورد خیلی خوبی داره. بابام چند سال تحت نظر آقای دکتر هست، خدا رو شکر خیلی حالش خوبه. بی نهایت ممنون از زحمات آقای دکتر. انشالله همیشه سالم باشن 🙏

captcha
= reload