بیمارستان امام رضا چالوس
تلفن: ۰۱۱۵۲۲۷۵۱۰۰
مازندران، چالوس، ميدان معلم
درمانگاه
درمانگاه جنرال
درمانگاه داخلی
درمانگاه اطفال
درمانگاه زنان و مامایی
درمانگاه چشم پزشکی
درمانگاه گوش، حلق و بینی
درمانگاه ارتوپدی
درمانگاه پوست
درمانگاه روانپزشکی
درمانگاه قلب و عروق
جراحی عمومی
جراحی کلیه و مجاری ادراری
دندانپزشکی عمومی
جراحی فک و صورت
درمانگاه عفونی
درمانگاه بیهوشی
درمانگاه خون (هماتولوژی)
درمانگاه گوارش
تغذیه بالینی
درمانگاه طب فیزیکی و توانبخشی
جراحی مغز و اعصاب
درمانگاه ترمیم و پلاستیک
اعصاب و روان
فیزیوتراپی
بخش رادیولوژی
ستون فقرات
مغز و اعصاب (نورولوژی)
این مرکز درمانی ابتدا در سال ۱۳۷۷ بهعنوان درمانگاه شبانه روزی راهاندازی و شروع به فعالیت نمود، سپس از سال ۱۳۸۴ به مرکز جراحی نامحدود ارتقاء و ارائه خدمات نمود و نهایتاً در سال 1400 به بیمارستان 54 تخت خوابی ارتقاء یافت.
هماکنون دارای بخشهای بیمارستانی زایشگاه، اتاق عمل، بخشهای بستری مردان و زنان و اورژانس ،آی سی یو و سی سی یو و درمانگاه تخصصی و بخشهای پاراکلینیکی تصویربرداری و سونوگرافی سی تی اسکن، آزمایشگاه، دندانپزشکی، داروخانه می باشد.
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام رضا بنویسید.
بسیار حاذق و خوش اخلاق هستند و دقیق به حرف بیمار گوش می دهند. خدا خیرشون بده، زمان کرونا هیچ دکتری نتونست سرفه هام رو مداوا کنه و اکثرا گفتن آسم گرفتم. اما ایشون با تجویز دارو باعث بهبودیم شدن. در یک جمله خلاصه کنم عالین، خدا بهشون سلامتی بده.
با سلام، ایشان دکتری با اخلاق و مجرب هستند
با سلام، ایشان دکتری با اخلاق و مجرب هستند. احسنت
بسیار با دقت، با وجدان، خوش خلق
بسیار دکتر حرفه ای، هم از نظر طبابت و هم از نظر اخلاق
.سلام خدمت آقای دکتر آقا بیگی ، بسیار خوش برخورد وبا ادب نسبت به بیمارهستند. انشالله که خداوند سلامت نگهدارشون . درکارهایش موفق باشد
دکتر خوبی بود، خدا حفظش کنه.
سلام، واقعا دکتر کاربلدی هستن، خیلی با خلاق و با ادب هستن ایشون، خدا خیرشون بده، اصلا احساس نمی کنید که مقابل شما دکتر قرار داره
طبیب حاذق و با اخلاقی هست. بسیار از ایشان ممنونیم
سلام، دکتر اقا بیگی واقعا فوق العادست، برخورد خیلی خوبی داره. بابام چند سال تحت نظر آقای دکتر هست، خدا رو شکر خیلی حالش خوبه. بی نهایت ممنون از زحمات آقای دکتر. انشالله همیشه سالم باشن 🙏