بیمارستان دکتر خدادوست شیراز
تلفن: ۰۷۱۳۶۲۷۷۰۷۰
فارس، شيراز، بلوار مطهري، نبش تقاطع ستارخان
دکتر علیاصغر خدادوست بیمارستان خدادوست شیراز را با استعانت از خدای متعال و بهمنظور ارائه خدمات بیمارستانی با تخصص چشمپزشکی از سال ۱۳۸۲، رسماً بنانهاده، تجهیز و راهاندازی کردند. این مرکز فوق تخصصی چشم با بهرهگیری از مجربترین و متعهدترین پزشکان و جراحان چشم در کشور باهدف ارائه بالاترین سطح خدمات جراحی و درمانی، همچنان در حال فعالیت است. در همین راستا و بهمنظور ارتقا کیفیت و بهبود مستمر خدمات درمانی و پرستاری خود، اقدام به بهرهگیری الزامات استاندارد نموده، سیاست و رویکردهای اصلی خود را جهت اطلاع تمام طرفهای ISO 9001 ،2008 اعتباربخشی، ایمنی و استاندار بینالمللی ذینفع (کارکنان، مراجعین و ...) تعیین نموده و اقدامات رسیدن به اهداف کیفی و ایمنی مرتبط با آنها را توسط کلیه پزشکان، مدیران و کارکنان بیمارستان را متعهد میشود.
**توجه**
مراجعین محترم: بینایی سنجی توسط پزشکان این مرکز انجام نمی شود.
آدرس وبسایت بیمارستان: http://khodadoust.info
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان دکتر خدادوست بنویسید.
سلام واقعاً دکتر فلاحی یک دکتر خوب و عالی و با پاسخ گویی خوب می باشد انشاالله همیشه موفق و سربلند باشی دکتر جان و از لحاظ نوبت دهی خیلی پذیرش خوبی دارند سپاس از زحمات شما
عمل ناموفق بود . بینایی بر نگشت
نمیدونم چرا بعضی دکترا وقتی بفهمن پیش یکی از همکارانشون ویزیت شدی رفتارشون باهات عوض میشه,متاسفانه دکتر پویان دراین زمینه حرفه ای عمل نمیکنن.انتظار بیشتری از ایشون داشتم.
خیلی خیلی خوش برخورد و مهربون عاشقش شدم
اصلا دکتر خوبی نیستن،من مراجعه کردم و نتیجه ای نگرفتم،مشکل من پخش کردن نور بود
سلام ممنون میشم اگه کسی آدرس مطبشون رو داره راهنمایی کنه
روبهروی بیمارستان خدادوست
دکتر متخصص چشم فوق تخصص واقعه خوش اخلاق
واقعا خواست خدا بود که من بتونم پیش دکتر نیکنام ویزیت بگیرم عمل بشم و کامل سلامتی چشمم رو بدست بیارم. از دکتر فضلی نژاد هم خیلی خیلی سپاسگزارم. در واقع از ویزیت و سفارش پیش ایشان بود که توانستم پیش دکتر نیکنام نوبت بگیرم. دکتر فضلی نژاد هم عالی هستن و مهارت فوق العادل ای در تشخیص و درمان دارند. خدا حفظشون کنه. اگر کسی نتوانسته پیش دکتر نیکنام نوبت بگیره پیش دکتر فضلی نژاد نوبت بگیره
بعد از اینکه دکتر نیکنام تو 4 دوره برا من خراش قرنیه زدن الان خدا رو شکر چشمم کامل خوب شده. نمره چشم من 5 بود با آستیگمات بالا. الان من خطوط ریز تو صورتم رو میبینم انگار معجزه شده برام. باورنکردنیه. الهی الهی خدا همیشه بهترین و زیباترین ها رو برای دکتر نیکنام بخواهد. من همیشه دعای سلامتی و موفقیت برای این دکتر عزیز خیلی عزیز دارم. واقعا چنین پزشکانی گوهر ناب ایران زمین هستند
دکتر نیکنام استاد قرنیه است بهتر از اون نیست من چشمم قبلا پیوند شده بود ولی شماره و آستیگمات بالا رفته بود. بعضی پزشکان اعتقاد به لیزر برای بهبود چشمم داشتن بعضی دیگر مثل دکتر نیکنام خراش قرنیه با چاقوی جراحی. خیلی اتفاقی با طراح اتاق های عمل بیمارستان دکتر خداپرست آشنا شدم ایشان گفتن آگه قراره دست به چشمت بزنی فقط دکتر نیکنام. خانم دکتر ایرانی فوق تخصص چشم تو تهران هم نظرش به دکتر نیکنام بود فقط