بیمارستان دکتر خدادوست شیراز
تلفن: ۰۷۱۳۶۲۷۷۰۷۰
فارس، شيراز، بلوار مطهري، نبش تقاطع ستارخان
دکتر علیاصغر خدادوست بیمارستان خدادوست شیراز را با استعانت از خدای متعال و بهمنظور ارائه خدمات بیمارستانی با تخصص چشمپزشکی از سال ۱۳۸۲، رسماً بنانهاده، تجهیز و راهاندازی کردند. این مرکز فوق تخصصی چشم با بهرهگیری از مجربترین و متعهدترین پزشکان و جراحان چشم در کشور باهدف ارائه بالاترین سطح خدمات جراحی و درمانی، همچنان در حال فعالیت است. در همین راستا و بهمنظور ارتقا کیفیت و بهبود مستمر خدمات درمانی و پرستاری خود، اقدام به بهرهگیری الزامات استاندارد نموده، سیاست و رویکردهای اصلی خود را جهت اطلاع تمام طرفهای ISO 9001 ،2008 اعتباربخشی، ایمنی و استاندار بینالمللی ذینفع (کارکنان، مراجعین و ...) تعیین نموده و اقدامات رسیدن به اهداف کیفی و ایمنی مرتبط با آنها را توسط کلیه پزشکان، مدیران و کارکنان بیمارستان را متعهد میشود.
**توجه**
مراجعین محترم: بینایی سنجی توسط پزشکان این مرکز انجام نمی شود.
آدرس وبسایت بیمارستان: http://khodadoust.info
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان دکتر خدادوست بنویسید.
سلام کسی آدرس مطب داره بفرسته
شیراز، ساختمان پزشکان مرکزی، طبقه دوم
سلام مگم با دفترچه نیرو های مسلح هم این بیمارستان قبول میکنه یعنی هزینه اش چطور هست؟؟؟ هر که میدونه جواب بده لطفا
با سلام.من چندسال پیش که عمل لیزیک انجام دادم قبول میکردن و عمل نقدی پرداخت کردم و بیمه بلافاصله هزینه رو ۱ ماهه پرداخت کرد کامل
هزینه پرداخت میکنید، بعد فاکتور میبرید بیمه پرداخت میکنه
👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻
با سلام دکتر پویان خیلی عالی است جراحی چشم داشتیم عالی بود
عالی
بسیار بسیاااااار عالی از هر نظر..خدا انشالا حفظشون کنه..
بسیار دکتر حاذق و عالمی هستن🌺
بی زحمت اگر میشه شماره تماستون رو بدید من در مورد دکتر یه سوالی دارم خدمتتون ممنونم . یا باشماره بنده تماس بگیرید متشکر میشوم 09921932162 سیمی
سلام دکتر خیلی خوبی است من که راضی ام از زحمات شما
بنده بهمن ماه ۹۹ پیش دکتر شمشیری عمل PRK انجام دادم الان ۲ ماه از عملم میگذره و خیلی راضیم واقعا خیلی عمل خوب و راحتب بود، دید چشمام بعد دو هفته کاملا صاف شد، کلی تشکر 🙏🏻😍
سلام لطفاً اگر کسی پیش آقای دکترعمل انجام داده بیاد نتیجه رو بگه آیا دکتر عمل لیزیک هم انجام میدن؟
خوب است