بیمارستان دکتر خدادوست شیراز
تلفن: ۰۷۱۳۶۲۷۷۰۷۰
فارس، شيراز، بلوار مطهري، نبش تقاطع ستارخان
دکتر علیاصغر خدادوست بیمارستان خدادوست شیراز را با استعانت از خدای متعال و بهمنظور ارائه خدمات بیمارستانی با تخصص چشمپزشکی از سال ۱۳۸۲، رسماً بنانهاده، تجهیز و راهاندازی کردند. این مرکز فوق تخصصی چشم با بهرهگیری از مجربترین و متعهدترین پزشکان و جراحان چشم در کشور باهدف ارائه بالاترین سطح خدمات جراحی و درمانی، همچنان در حال فعالیت است. در همین راستا و بهمنظور ارتقا کیفیت و بهبود مستمر خدمات درمانی و پرستاری خود، اقدام به بهرهگیری الزامات استاندارد نموده، سیاست و رویکردهای اصلی خود را جهت اطلاع تمام طرفهای ISO 9001 ،2008 اعتباربخشی، ایمنی و استاندار بینالمللی ذینفع (کارکنان، مراجعین و ...) تعیین نموده و اقدامات رسیدن به اهداف کیفی و ایمنی مرتبط با آنها را توسط کلیه پزشکان، مدیران و کارکنان بیمارستان را متعهد میشود.
**توجه**
مراجعین محترم: بینایی سنجی توسط پزشکان این مرکز انجام نمی شود.
آدرس وبسایت بیمارستان: http://khodadoust.info
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان دکتر خدادوست بنویسید.
باسلام دکترمحسین افروزی فرد ازبهترین دکترهاهستن واقعا ممنون وسپاس اززحمات دکترواقعا دلسوزانه ازبیماران معاینه به عمل میایدازخداوند خواهان سلامتی وتن درستی برای تمام دکترهاودکترمحسین افروزی فردخواهانم
سلام دکتر خوبی شماره تماس شما رو خواستیم پدرم بیمارستون بود خورد زمین چشمش از بین رفته خواستیم ببینیم چه کنیم.
عالی. من پسرم پیش ایشون عمل کرده و خدارو شکر راضی هست
سلام دکتر خوبی ببخشید بیمار شما هستم البته پدرم پیوند قرنیه دچار مشکل شدم چه کار کنم.
با سلام آقای دکتر پدرم در تهران بیمارستان فارابی پیوند قرینه انجام داده ولی پیوندشو پس داده میتونه دوباره انجام بده ممنون میشم جواب بدی
با سلام آقای دکتر پدرم در تهران بیمارستان فارابی پیوند قرینه انجام داده ولی پس داده میتونه دوباره انجام بده ممنون میشم جواب بدی
سلام آقای دکتر پدرم پیوند قرینه انجام داده در تهران بیمارستان فارابی ولی پیوندنشو پس داده میتونه میتونه دوباره انجامش بده ممنون میشم جواب بدی
سلام من قرنیه ام پس زد دکتر یه سری دارو دادن ک خدارو شکر حل شد لطفا سریع ب پزشک مراجعه کنین
باسلام اگه دیر اقدام شود برا عمل قوز قرنیه آیا منجر به نابینایی می شود ؟
با سلام من سال ۸۶ هر دو چشمم رو جناب دکتر پویان لیزیک کردن که بسیار زیاد از نتیجه کار راضی هستم. خدا خیرشون بدهد
فقط برای اطفال هستش یا همه رده سنی انحراف