بیمارستان دکتر خدادوست شیراز
تلفن: ۰۷۱۳۶۲۷۷۰۷۰
فارس، شيراز، بلوار مطهري، نبش تقاطع ستارخان
دکتر علیاصغر خدادوست بیمارستان خدادوست شیراز را با استعانت از خدای متعال و بهمنظور ارائه خدمات بیمارستانی با تخصص چشمپزشکی از سال ۱۳۸۲، رسماً بنانهاده، تجهیز و راهاندازی کردند. این مرکز فوق تخصصی چشم با بهرهگیری از مجربترین و متعهدترین پزشکان و جراحان چشم در کشور باهدف ارائه بالاترین سطح خدمات جراحی و درمانی، همچنان در حال فعالیت است. در همین راستا و بهمنظور ارتقا کیفیت و بهبود مستمر خدمات درمانی و پرستاری خود، اقدام به بهرهگیری الزامات استاندارد نموده، سیاست و رویکردهای اصلی خود را جهت اطلاع تمام طرفهای ISO 9001 ،2008 اعتباربخشی، ایمنی و استاندار بینالمللی ذینفع (کارکنان، مراجعین و ...) تعیین نموده و اقدامات رسیدن به اهداف کیفی و ایمنی مرتبط با آنها را توسط کلیه پزشکان، مدیران و کارکنان بیمارستان را متعهد میشود.
**توجه**
مراجعین محترم: بینایی سنجی توسط پزشکان این مرکز انجام نمی شود.
آدرس وبسایت بیمارستان: http://khodadoust.info
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان دکتر خدادوست بنویسید.
استاد رحیمی باسوادترین و با تجربه ترین پزشکی هستند که نجات دهنده چشمهای من بودند و برای تمام عمرم مدیون زحمات ایشان هستم. چنین گوهر درخشانی که افتخارات ارزندهای در کل دنیا دارند و خدمت به هموطنانش را الویت خود قرار داده برای کشور عزیزمان مایه مباهات است.
سلام دکتر رحیمی بسیار باادب و با اخلاق تشخیص عالی، خیلی تجربه و دانش خوب دارند من بیماری csrدارم و به لطف ایشون در درمان هستم و خداروشکر بهتره
با سلام و ادب و احترام، خداییش دکتر درجه یک، هم از نظر اخلاق و هم از نظر کار، من پسر ۸ ساله دارم که داشت بازی میکرد که ناگهان چاقو با شدت بالا رفت تو چشمش، روز پنج شنبه شب بعد از حرکت از ناحیه خوزستان صبح اول وقت شیراز بودیم که دکتر برای نجات این بچه اومد، الان خدا رو شکر جای هیچ بخیه نیست. دکتر ممنونم
بسیار حاذق و دقیق و با مسئولیت
دکتر نعمتی بسیار دکتر خوب و کار بلدی است. خدا خیرش بده، همه ازش راضی هستند
سال ۹۷ به علت انحراف هر دو چشم دختر ۶ سالم مراجعه کردم. دکتر عمل کردن، بعد از هفت سال، همه چیز عالیه. دکتر جان هر جا هستن سالم و سلامت باشن
واقعا دکتر خوب و با تجربه و با اخلاقی هست
سلام، نزدیک به 8 ساله بیمارشون هستم، بسیار بسیار دکتر محترم و با اخلاق و با حوصله ای هستن، انشالله خداوند پشت و پناهشون باشه
سلام، بسیار با اخلاق، صبور و متین. من اولین بار مراجعه کردم و نوبت یک ماہ بعد دارم، تا ببینیم خدا چی می خواھد. امید دارم نزد این دکتر نتیجه بگیرم
سلام، پسر من تحت مراقبت ایشون هستند، خیلی دکتر خوبی هستند، ولی متاسفانه نوبتشون به سختی گیرمون میاد، کاش یه کار میکردن برا بیماران تحت مراقبتشون نوبت آسانتر گیر می آمد