بیمارستان دکتر خدادوست شیراز
تلفن: ۰۷۱۳۶۲۷۷۰۷۰
فارس، شيراز، بلوار مطهري، نبش تقاطع ستارخان
دکتر علیاصغر خدادوست بیمارستان خدادوست شیراز را با استعانت از خدای متعال و بهمنظور ارائه خدمات بیمارستانی با تخصص چشمپزشکی از سال ۱۳۸۲، رسماً بنانهاده، تجهیز و راهاندازی کردند. این مرکز فوق تخصصی چشم با بهرهگیری از مجربترین و متعهدترین پزشکان و جراحان چشم در کشور باهدف ارائه بالاترین سطح خدمات جراحی و درمانی، همچنان در حال فعالیت است. در همین راستا و بهمنظور ارتقا کیفیت و بهبود مستمر خدمات درمانی و پرستاری خود، اقدام به بهرهگیری الزامات استاندارد نموده، سیاست و رویکردهای اصلی خود را جهت اطلاع تمام طرفهای ISO 9001 ،2008 اعتباربخشی، ایمنی و استاندار بینالمللی ذینفع (کارکنان، مراجعین و ...) تعیین نموده و اقدامات رسیدن به اهداف کیفی و ایمنی مرتبط با آنها را توسط کلیه پزشکان، مدیران و کارکنان بیمارستان را متعهد میشود.
**توجه**
مراجعین محترم: بینایی سنجی توسط پزشکان این مرکز انجام نمی شود.
آدرس وبسایت بیمارستان: http://khodadoust.info
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان دکتر خدادوست بنویسید.
با سلام. پسر من تحت مراقبت این دکتر خوب و متعهد بود، ولی الان چند سالی میشه متاسفانه نوبت جور نمیشه. همین شهرستان عینک تجویز میشه، در صورتی که مرتب باید چک میکرد. خواهش میکنم حداقل برای بیماران تحت مداوا ایشون ترتیب نوبت دهی را سهل و آسانتر نمایید
خانم دکتر شریفی انسان بسیار بزرگوار، کار بلد و با تجربه هستن. کارشون عالیه. من پسرم از سال 96 زیر نظر ایشون هستن. خداوند نگهدار اینطور دکترهایی باشه. بسیار استاد هست تو کارش
سلام، دکتر خوب و با تجربه و با اخلاقی هستند و فقط نوبت گیری خیلی سخت هست.
واقعا دکتر حیدریان کارشان درسته، انشالله که همیشه سالم باشی مرد بزرگ
سلام، دکتر عمل انحراف چشم انجام میدین؟
خوب است
انسان های خوب جایگاهشان بالاست، آقای دکتر ابوالخیر نمونه بارز هستن، با علم و دانش که شفا بخش بهترین نعمت خداوند که همون چشم هست. انشاالله هر چی از خدا میخوای بهت بده، درود بر شما
سلام، دکتر کارشان بسیار عالی هست. و با حوصله به سوالات بیمار پاسخ میدان و راهنمایی کامل می کنند. فقط نوبت اینترنتی نمیشه گرفت، نوبتها همیشه تکمیله
خیلی راضی هستم، خدا خیر بده دکتر عالی وند رو. من از اهواز اومدم براش
سلام، عالیه کارشون. هم دقیق، هم دلسوز وهم پیگیر کار هستند، واقعا ما که از کارشون راضی هستیم. خدا خیرش بده