بیمارستان امام حسین هشترود
تلفن: ۰۴۱۵۲۶۲۶۷۱۵
آذربايجان شرقي، هشترود، خيابان شهيد بهشتي جنوبي، جنب فرمانداري، انتهاي خيابان پرستار
معرفی بیمارستان:
در سال ۱۳۵۶ شمسی برای نخستین بار در شهرستان هشترود بیمارستانی توسط سازمان هلالاحمر احداث و راهاندازی گردید تا نیاز مردم منطقه ازنظر درمانی تا حدودی مرتفع شود. نام بیمارستان را بعد از انقلاب بنام اولین شهید شهرستان (شهید علیآبادی) نامگذاری کردند.
در ابتدای تأسیس، بیمارستان دارای یک بخش عمومی و یک بخش زایمان با ۵۰ تخت مصوب و فعال بود و اکثراً توسط کادر پزشکی خارجی و کادر پرستاری غیربومی اداره میشد.
در سال ۱۳۵۹ بیمارستان به وزارت بهداری و بهزیستی وقت تحویل گردید و با تغییرات ساختمانی که صورت گرفت تعداد تخت بیمارستان از ۵۰ تخت به ۱۱۳ تخت افزایش یافت و چهار بخش مجزا (داخلی، جراحی، زنان و زایمان، کودکان) ایجاد گردید. هرکدام از بخشها بهطور جداگانه اداره میشدند و بیمارستان با چهار تخصص بهصورت جنرال (عمومی) خدمات درمانی ارائه میداد.
بعد از دفاع مقدس باکارهای عمرانی از قبیل (سنگکاری، تعویض لولهکشی و سیمکشی) و خرید تجهیزات پزشکی و افزایش بخشهای ccu و دیالیز، بیمارستان نسبت به سالهای قبل فعالتر و اثربخشتر گردید.
بعد از احداث بیمارستان جدید ۹۶ تختخوابی در سال ۱۳۸۱، بیمارستان کلاً به محل جدید انتقال یافت و به میمنت نامگذاری سال ۸۱ به نام امام حسین (ع)، این بیمارستان نیز به همین نام مزین شد.
مشخصات بیمارستان امام حسین (ع) هشترود
نوع وابستگی: دانشگاه علوم پزشکی تبریز
نوع بیمارستان: جنرال (عمومی)
سال تأسیس: ۱۳۸۱
تعداد تخت مصوب و ثابت: ۹۶ تخت
زیربنای بیمارستان: ۱۱۴۰۰ مترمربع
تعداد تخت فعال: ۷۲ تخت
درجه ارزشیابی: درجهیک
بخشهای درمانی:
داخلی، جراحی عمومی، کودکان، زنان و زایمان، اتاق عمل، ccu، همودیالیز، اورژانس
درمانگاههای تخصصی فعال:
داخلی، جراحی عمومی، کودکان، زنان و زایمان، مامائی، چشمپزشکی
امکانات تشخیصی و پاراکلینیکی:
آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، آندوسکوپی
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام حسین بنویسید.
بهتره در مورد کارشان هم نظر بدید، تنها اخلاق کافی نیست
پزشکی بی ادعا و متواضع و متین و با تشخیص عالی. خدایا به سلامت دارش
با اخلاق و خوش رفتار هستند
با اخلاق و خوش رفتار هستند
سلام، بسیار با مسئولیت و دکتر دلسوز و با تجربه دعا میکنم خداوند یارشان باشد.
خیلی دکتر خوبیه. پسر من آلرژی ریه داشت و فقط ایشون تونستن تشخیص بدن و درمان کنن. خدا بهشون کمک کنه
بهترین دکتر خوش اخلاق وباتجربه خدا حفظ کند
دکتر خوبی هستن
سلام،تشکر میکنم از خانم دکتر واقعاً پزشک خوب و حاذقی هستن،👌👌👁️
خوب بود
عالی