بیمارستان امام حسین هشترود

 تلفن: ۰۴۱۵۲۶۲۶۷۱۵

 آذربايجان شرقي، هشترود، خيابان شهيد بهشتي جنوبي، جنب فرمانداري، انتهاي خيابان پرستار

موقعیت روی نقشه

معرفی بیمارستان:

در سال ۱۳۵۶ شمسی برای نخستین بار در شهرستان هشترود بیمارستانی توسط سازمان هلال‌احمر احداث و راه‌اندازی گردید تا نیاز مردم منطقه ازنظر درمانی تا حدودی مرتفع شود. نام بیمارستان را بعد از انقلاب بنام اولین شهید شهرستان (شهید علی‌آبادی) نام‌گذاری کردند.

در ابتدای تأسیس، بیمارستان دارای یک بخش عمومی و یک بخش زایمان با ۵۰ تخت مصوب و فعال بود و اکثراً توسط کادر پزشکی خارجی و کادر پرستاری غیربومی اداره می‌شد.
در سال ۱۳۵۹ بیمارستان به وزارت بهداری و بهزیستی وقت تحویل گردید و با تغییرات ساختمانی که صورت گرفت تعداد تخت بیمارستان از ۵۰ تخت به ۱۱۳ تخت افزایش یافت و چهار بخش مجزا (داخلی، جراحی، زنان و زایمان، کودکان) ایجاد گردید. هرکدام از بخش‌ها به‌طور جداگانه اداره می‌شدند و بیمارستان با چهار تخصص به‌صورت جنرال (عمومی) خدمات درمانی ارائه می‌داد.
بعد از دفاع مقدس باکارهای عمرانی از قبیل (سنگ‌کاری، تعویض لوله‌کشی و سیم‌کشی) و خرید تجهیزات پزشکی و افزایش بخش‌های ccu  و دیالیز، بیمارستان نسبت به سال‌های قبل فعال‌تر و اثربخش‌تر گردید.
بعد از احداث بیمارستان جدید ۹۶ تختخوابی در سال ۱۳۸۱، بیمارستان کلاً به محل جدید انتقال یافت و به میمنت نام‌گذاری سال ۸۱ به نام امام حسین (ع)، این بیمارستان نیز به همین نام مزین شد.
 
مشخصات بیمارستان امام حسین (ع) هشترود 
نوع وابستگی: دانشگاه علوم پزشکی تبریز 
نوع بیمارستان‌: جنرال (عمومی)
سال تأسیس: ۱۳۸۱                
تعداد تخت مصوب و ثابت: ۹۶ تخت
زیربنای بیمارستان: ۱۱۴۰۰ مترمربع      
تعداد تخت فعال‌: ۷۲ تخت
درجه ارزشیابی: درجه‌یک
بخش‌های درمانی:
داخلی، جراحی عمومی، کودکان، زنان و زایمان، اتاق عمل، ccu، همودیالیز، اورژانس
درمانگاه‌های تخصصی فعال:
داخلی، جراحی عمومی، کودکان، زنان و زایمان، مامائی، چشم‌پزشکی
امکانات تشخیصی و پاراکلینیکی:
آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، آندوسکوپی

{{$select.selected.sp_name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام حسین بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 3 از 3 (مجموع: 30 نظر)
فاطمه | دکتر آسیه حسن زاده بارانی - قلب و عروق | 1400/09/30

پزشکان بسیار خوش برخورد و کاربلد هستند.

captcha
= reload
طه | دکتر آسیه حسن زاده بارانی - قلب و عروق | 1400/09/08

پزشک خوش اخلاق و کاربلد هستن. ان شالله سربلندو موفق باشن.

captcha
= reload
کبری | دکتر آسیه حسن زاده بارانی - قلب و عروق | 1400/08/08

پزشک متعهد وانسان به معنی واقعی کلمه که فکرش فقط خدمت به مردم بدون توقع می باشد.خداوند توفیقاتش را روز افزون گرداند

captcha
= reload
لیلا | دکتر ندا مقدم - چشم پزشکی | 1400/08/06

سلام خانم مقدم دکتر خوبی هستن فقط اگه بشه اینترنتی نوبت گرفت خیلی خوب میشه هر موقع به سایت سر میزنم نوشته بدون نوبت

captcha
= reload
محمد | دکتر ندا مقدم - چشم پزشکی | 1400/05/03

سلام واقعا دکتر خوبی هستن البته خوش اخلاق

captcha
= reload
علی | دکتر ندا مقدم - چشم پزشکی | 1400/02/30

سرکار خانم دکتر مقدم پزشکی حاذق و خوش اخلاق،صبور ،متواضع ومسلط در کارشان می باشند

captcha
= reload
اسفندیار | دکتر ندا مقدم - چشم پزشکی | 1400/02/17

با سلام و عرض ادب خدمت سرکار دکتر مقدم .من یک بار خدمتشون برای ویزیت مراجعه کردم .دارو تجویز کرده .واقعا پزشک ماهر .متعهد با اخلاق هستند.من به نوبه خودم از زحمات ایشون تقدیر و تشکر دارم .با احترام شقاقی کارمند بازنشسته شبکه بهداشت

captcha
= reload
محمد | دکتر آسیه حسن زاده بارانی - قلب و عروق | 1400/01/29

پزشک حاذق ومودب وکار بلدی هستن

captcha
= reload
رضا | دکتر ندا مقدم - چشم پزشکی | 1400/01/16

سلام تشکر از تمام زحمات وتلاشهای خانم دکتر مقدم چشم پزشک هشترود واقعا دکتر خوبی هستند .رضا نوری

captcha
= reload
محمد رضا | دکتر ندا مقدم - چشم پزشکی | 1399/10/27

سلام دکتر ندا مقدم دکتر با اخلاق

captcha
= reload