بیمارستان امام خمینی مهاباد
تلفن: ۰۴۴۴۲۲۲۶۱۶۶
آذربايجان غربی، مهاباد، بلوار شهيد عبدالله پور
مرکز دولتی درمانی امام خمینی (ره) مهاباد، وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بهعنوان بلوک جنوب استان در زمینی به مساحت ۱۴۱۷۷۵ مترمربع و زیربنا ۲۵۰۳۵ مترمربع میباشد. کلنگانی آن در سال ۱۳۵۶ آغاز شد و در ۲۲ بهمن ۱۳۶۳ آغاز به کار نمود و در حال حاضر با ۳۰۰ تخت مصوب و ۲۵۲ تخت فعال بهعنوان یک بیمارستان جنرال و درجهیک علاوه بر درمان بیماران مراجعهکننده بهعنوان یک مرکز تعلیم و تربیت دانشجویان رشتههای پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد ایفای نقش مینماید. این مرکز در ۴ طبقه دارای بخشهایی از قبیل داخلی و جراحی (زنان، مردان)، زنان، مغز و اعصاب، اورژانس (با حضور شبانهروزی متخصصین طب اورژانس) دیالیز، آی سی یو جنرال، آی سی یو، نورولوژی،PICU ،NICU ،CCU، زایمان (درمانگاه و زایشگاه مجهز به LDR)، نوزادان، کودکان، فیزیوتراپی و شنواییسنجی و گفتاردرمانی، اتاق عمل، آزمایشگاه، سونوگرافی و تصویربرداری (CT SCAN ،MRI) و درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی و مرکز سرطان میباشد. همچنین واحدهای مختلف دیگری در این مرکز مستقر است ازجمله واحد اطلاعات سلامت و اسناد پزشکی، کارشناسی امور بیمه گری و مددکاری اجتماعی که وظیفه خدمات حمایتی واداری بیماران به عهده این واحدها است.
مراجعین محترمی که اقدام به رزرو اینترنتی نوبت پزشکان می نمایند، بدون توجه به ساعت درج شده در پیامک دریافتی لطفا در ابتدای ساعت حضور پزشک، در درمانگاه تخصصی حضور یابند.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام خمینی بنویسید.
خیلی تیز کاره
با سلام خدمت دکتر خوش اخلاق و خوش قلب و با تجربه. بهترین دکتری که همه بیمارهاش از ایشون راضی هستند. امیدوارم در تمامی مراحل زندگیتون موفق باشید 🙏🙏🌹🌹
آقای دکتر جوانترین، بهترین و خوش اخلاق ترین دکتر و با تجربه ترین دکتری هستن که من میشناسم. امیدوارم در تمامی مراحل زندگی و کارشون موفق باشن ❤❤
بهترین دکتری هستن که تا به حال دیدم
سلام، دکتر عمل کیسه صفرا هم میکند؟ عمل باز میکند یا لاپاراسکوپی؟ لطفا کسی جواب بده
خوب و عالیه
باباپور هستم، دو جلسه همسرم و دخترم رو بردم پیش آقای دکتر، متوجه شدم ایشان یک انسان کامل و با شخیصت و دکتر با تجربه است. فکر نکنم کسی از ایشان ناراضی باشد. حقش هست رئیس بیمارستان باشد
واقعا از هر نظر پزشکی نمونه هستن و به مریض توجه زیادی دارند. با اخلاق، خدا حفظش کند
در برخورد با بیمار صبور می باشند
واقعا بهترین دکتر هستن