بیمارستان امام خمینی مهاباد
تلفن: ۰۴۴۴۲۲۲۶۱۶۶
آذربايجان غربی، مهاباد، بلوار شهيد عبدالله پور
مرکز دولتی درمانی امام خمینی (ره) مهاباد، وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بهعنوان بلوک جنوب استان در زمینی به مساحت ۱۴۱۷۷۵ مترمربع و زیربنا ۲۵۰۳۵ مترمربع میباشد. کلنگانی آن در سال ۱۳۵۶ آغاز شد و در ۲۲ بهمن ۱۳۶۳ آغاز به کار نمود و در حال حاضر با ۳۰۰ تخت مصوب و ۲۵۲ تخت فعال بهعنوان یک بیمارستان جنرال و درجهیک علاوه بر درمان بیماران مراجعهکننده بهعنوان یک مرکز تعلیم و تربیت دانشجویان رشتههای پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد ایفای نقش مینماید. این مرکز در ۴ طبقه دارای بخشهایی از قبیل داخلی و جراحی (زنان، مردان)، زنان، مغز و اعصاب، اورژانس (با حضور شبانهروزی متخصصین طب اورژانس) دیالیز، آی سی یو جنرال، آی سی یو، نورولوژی،PICU ،NICU ،CCU، زایمان (درمانگاه و زایشگاه مجهز به LDR)، نوزادان، کودکان، فیزیوتراپی و شنواییسنجی و گفتاردرمانی، اتاق عمل، آزمایشگاه، سونوگرافی و تصویربرداری (CT SCAN ،MRI) و درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی و مرکز سرطان میباشد. همچنین واحدهای مختلف دیگری در این مرکز مستقر است ازجمله واحد اطلاعات سلامت و اسناد پزشکی، کارشناسی امور بیمه گری و مددکاری اجتماعی که وظیفه خدمات حمایتی واداری بیماران به عهده این واحدها است.
مراجعین محترمی که اقدام به رزرو اینترنتی نوبت پزشکان می نمایند، بدون توجه به ساعت درج شده در پیامک دریافتی لطفا در ابتدای ساعت حضور پزشک، در درمانگاه تخصصی حضور یابند.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام خمینی بنویسید.
از آقای دکتر عباسی به خاطر حسن رفتار و معاینات خوبشان ممنونم. موفق باشید دکتر جان
خیلی دکتر خوب و خوش برخورد و با تجربه ای هستن
مطب ایشون کجاست؟ کدوم شهر؟
ارومیه، خیابان عمار، کلینیک تدبیر
بهترین دکتر کودکان که اصلا منظورش پول نیست و دستگیر فقیران هم هست. خدا حفظش کنه
واقعا دکتر عالی و با تجربه هست، ولی نوبتش کم هست
امروز مراجعه داشتم دکتر کار بلدی هست. خدا قوت دکتر عزیز. همچین دکتر بالانجی لطف خداونده قدرشون روبدونیم. سپاس فراوان
بهترین و با تجربه ترین پزشک. انشاءالله همیشه سلامت باشن، کاش همه پزشکان مثل دکتر فرخ بودند. واقعاً با وجدان و مهربونه
با سلام خدمت پزشک عزیز، از زحمات شما متشکریم و اگر تعداد بیماران را از هفت نفر بیشتر در کلینیک ویزیت کنید از شما ممنونیم
خیلی دکتر خوب و مهربانی هستن، امیدوارم همیشه سالم باشند
بهترین دکتری که تو عمرم دیدم