بیمارستان امام خمینی مهاباد
تلفن: ۰۴۴۴۲۲۲۶۱۶۶
آذربايجان غربی، مهاباد، بلوار شهيد عبدالله پور
مرکز دولتی درمانی امام خمینی (ره) مهاباد، وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بهعنوان بلوک جنوب استان در زمینی به مساحت ۱۴۱۷۷۵ مترمربع و زیربنا ۲۵۰۳۵ مترمربع میباشد. کلنگانی آن در سال ۱۳۵۶ آغاز شد و در ۲۲ بهمن ۱۳۶۳ آغاز به کار نمود و در حال حاضر با ۳۰۰ تخت مصوب و ۲۵۲ تخت فعال بهعنوان یک بیمارستان جنرال و درجهیک علاوه بر درمان بیماران مراجعهکننده بهعنوان یک مرکز تعلیم و تربیت دانشجویان رشتههای پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد ایفای نقش مینماید. این مرکز در ۴ طبقه دارای بخشهایی از قبیل داخلی و جراحی (زنان، مردان)، زنان، مغز و اعصاب، اورژانس (با حضور شبانهروزی متخصصین طب اورژانس) دیالیز، آی سی یو جنرال، آی سی یو، نورولوژی،PICU ،NICU ،CCU، زایمان (درمانگاه و زایشگاه مجهز به LDR)، نوزادان، کودکان، فیزیوتراپی و شنواییسنجی و گفتاردرمانی، اتاق عمل، آزمایشگاه، سونوگرافی و تصویربرداری (CT SCAN ،MRI) و درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی و مرکز سرطان میباشد. همچنین واحدهای مختلف دیگری در این مرکز مستقر است ازجمله واحد اطلاعات سلامت و اسناد پزشکی، کارشناسی امور بیمه گری و مددکاری اجتماعی که وظیفه خدمات حمایتی واداری بیماران به عهده این واحدها است.
مراجعین محترمی که اقدام به رزرو اینترنتی نوبت پزشکان می نمایند، بدون توجه به ساعت درج شده در پیامک دریافتی لطفا در ابتدای ساعت حضور پزشک، در درمانگاه تخصصی حضور یابند.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام خمینی بنویسید.
واقعا پزشک با معلومات وخوش اخلاقی هستند و بیمار باهاشون خیلی راحت ارتباط برقرار میکنه.
باسلام خیلی دکتر خوب و باحوصله ای هستند. تشخیص و درمانشان کاملا درسته. مادرم تحت نظر ایشون خیلی حالش بهتره . از زحمات و رفتار زیبای خانم دکتر تشکر و قدر دانی میکنم. امید واریم که همیشه سلامت باشند.
دکتر با تجربه و تشخص عالی.
سلام، واقعا دکتر عالی هستند. به مطبشان در ارومیه تشریف نمیارند؟
عالی
سلام، واقعا دکتر خوبیه، خوش برخورد و خوش اخلاق. ارومیه نمیاد
سلام، آقای دکتر رفتن مهاباد؟ ارومیه کلینیک تشریف ندارن؟
دکتر واقعا خوبه، کاش بە احترام مریض ها نوبت بیشری در درمانگاە می داد، چون هر مریضی توانایی مطب را ندارد
خیلی دکتر مهربون و خوش اخلاق هستن. تشخیص درست و عالی هم دارند
آقای دکتر واقعا انسانی شریفی هستند از خداوند متعال درخواست عمری طولانی وپر برکت برایشان خواهانم . تا این حد نمیدانستم دکتری مثل ایشان حاذق با اخلاق و مهربان .وجود داشته باشد.