مرکز دولتی درمانی امام خمینی (ره) مهاباد، وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به‌عنوان بلوک جنوب استان در زمینی به مساحت ۱۴۱۷۷۵ مترمربع و زیربنا  ۲۵۰۳۵ مترمربع می‌باشد. کلنگانی آن در سال ۱۳۵۶ آغاز شد و در ۲۲ بهمن ۱۳۶۳ آغاز به کار نمود و در حال حاضر با ۳۰۰ تخت مصوب و ۲۵۲ تخت فعال به‌عنوان یک بیمارستان جنرال و درجه‌یک علاوه بر درمان بیماران مراجعه‌کننده به‌عنوان یک مرکز تعلیم و تربیت دانشجویان رشته‌های پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد ایفای نقش می‌نماید. این مرکز در ۴ طبقه دارای بخش‌هایی از قبیل داخلی و جراحی (زنان، مردان)، زنان، مغز و اعصاب، اورژانس (با حضور شبانه‌روزی متخصصین طب اورژانس) دیالیز، آی سی یو جنرال، آی سی یو، نورولوژی،PICU ،NICU ،CCU، زایمان (درمانگاه و زایشگاه مجهز به LDR)، نوزادان، کودکان، فیزیوتراپی و شنوایی‌سنجی و گفتاردرمانی، اتاق عمل، آزمایشگاه، سونوگرافی و  تصویربرداری (CT SCAN ،MRI) و درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی و مرکز سرطان می‌باشد. همچنین واحدهای مختلف دیگری در این مرکز مستقر است ازجمله واحد اطلاعات سلامت و اسناد پزشکی، کارشناسی امور بیمه گری و مددکاری اجتماعی که وظیفه خدمات حمایتی واداری بیماران به عهده این واحدها است.

مراجعین محترمی که اقدام به رزرو اینترنتی نوبت پزشکان می نمایند، بدون توجه به ساعت درج شده در پیامک دریافتی لطفا در ابتدای ساعت حضور پزشک، در درمانگاه تخصصی حضور یابند.

 

{{$select.selected.sp_name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام خمینی بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 7 از 24 (مجموع: 237 نظر)
سوما | دکتر مسعود بالانجی - قلب و عروق | 1403/06/11

بسیار حاذق و دلسوز

captcha
= reload
رقیه | دکتر امیر تهوری - داخلی | 1403/05/31

آرزوی موفقیت بیشتر برای آقای دکتر دارم، خیلی با حوصله هستن، واقعا برای مریض ارزش قائل هست، مریض جدیدشون هستم، با نظراتی که دیدم خیلی خوشحال شدم با انتخاب چنین دکتر با تجربه ای

captcha
= reload
شیما | دکتر امیر تهوری - داخلی | 1403/05/28

بهترین، خوش برخوردترین، با اخلاق ترین‌ دکتری هستند که دیدم به عمرم. امثال شما فراوان باشه آقای دکتر عزیز ♥️

captcha
= reload
عبداله | دکتر امیر تهوری - داخلی | 1403/05/26

عالیه از همه لحاظ

captcha
= reload
امیر | دکتر امیر تهوری - داخلی | 1403/05/25

بهترین دکتر داخلی، هم با سواد، هم با اخلاق ترین

captcha
= reload
فاطمه | دکتر یاسر قادری - گوش، حلق و بینی | 1403/05/10

فوق العاده عالی هست، لوزه های دختر من روعمل کرد، خیلی ازش راضی هستم. دستشون درد نکنه. انشاا... همیشه تندرست و سلامت باشن برای مردم میهنش

captcha
= reload
فرانک | دکتر امیر تهوری - داخلی | 1403/04/11

دکتری بسیار حاذق، مهربان، خنده رو و توی تشخیص بیماری تبحر دارن. بسیار با اخلاق و پرانرژی هستن، وقتی با چهره ی خندان با مریض صحبت میکنن، واقعا درد آدم یادش میره. من برای تیروئید و هورمون های بدنم پیش ایشون رفتم و تحت درمانم، خدا ازشون راضی باشه🤍

captcha
= reload
عباسعلی | دکتر امیر تهوری - داخلی | 1403/04/10

بهترین و دلسوزترین پزشک، حتی نزدیک تر از برادر، با تشخیص بسیار عالی و خیلی مهربان، بنده به عنوان مریض ایشان در مقابل ایشان سرتعظیم فرود آورده و دست پر مهر ایشان را می‌بوسم وخودم و خانواده ام مدیون ایشان هستیم، وحیدنیا

captcha
= reload
حبیب | دکتر امیر تهوری - داخلی | 1403/04/09

با عرض خسته نباشید خدمت جناب دکتر، خوش برخورد ترین و صمیمی ترین دکتر. عالی❤️

captcha
= reload
طالب | دکتر امیر تهوری - داخلی | 1403/03/30

با سلام و عرض ادب. آقای دکتر تهوری دکتر خوش اخلاق و با تشخیص عالی. فقط با یک نسخه مریض را درمان میکند. طالب پرویزی

captcha
= reload