بیمارستان امام خمینی مهاباد
تلفن: ۰۴۴۴۲۲۲۶۱۶۶
آذربايجان غربی، مهاباد، بلوار شهيد عبدالله پور
مرکز دولتی درمانی امام خمینی (ره) مهاباد، وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بهعنوان بلوک جنوب استان در زمینی به مساحت ۱۴۱۷۷۵ مترمربع و زیربنا ۲۵۰۳۵ مترمربع میباشد. کلنگانی آن در سال ۱۳۵۶ آغاز شد و در ۲۲ بهمن ۱۳۶۳ آغاز به کار نمود و در حال حاضر با ۳۰۰ تخت مصوب و ۲۵۲ تخت فعال بهعنوان یک بیمارستان جنرال و درجهیک علاوه بر درمان بیماران مراجعهکننده بهعنوان یک مرکز تعلیم و تربیت دانشجویان رشتههای پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد ایفای نقش مینماید. این مرکز در ۴ طبقه دارای بخشهایی از قبیل داخلی و جراحی (زنان، مردان)، زنان، مغز و اعصاب، اورژانس (با حضور شبانهروزی متخصصین طب اورژانس) دیالیز، آی سی یو جنرال، آی سی یو، نورولوژی،PICU ،NICU ،CCU، زایمان (درمانگاه و زایشگاه مجهز به LDR)، نوزادان، کودکان، فیزیوتراپی و شنواییسنجی و گفتاردرمانی، اتاق عمل، آزمایشگاه، سونوگرافی و تصویربرداری (CT SCAN ،MRI) و درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی و مرکز سرطان میباشد. همچنین واحدهای مختلف دیگری در این مرکز مستقر است ازجمله واحد اطلاعات سلامت و اسناد پزشکی، کارشناسی امور بیمه گری و مددکاری اجتماعی که وظیفه خدمات حمایتی واداری بیماران به عهده این واحدها است.
مراجعین محترمی که اقدام به رزرو اینترنتی نوبت پزشکان می نمایند، بدون توجه به ساعت درج شده در پیامک دریافتی لطفا در ابتدای ساعت حضور پزشک، در درمانگاه تخصصی حضور یابند.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام خمینی بنویسید.
بسیار حاذق و دلسوز
آرزوی موفقیت بیشتر برای آقای دکتر دارم، خیلی با حوصله هستن، واقعا برای مریض ارزش قائل هست، مریض جدیدشون هستم، با نظراتی که دیدم خیلی خوشحال شدم با انتخاب چنین دکتر با تجربه ای
بهترین، خوش برخوردترین، با اخلاق ترین دکتری هستند که دیدم به عمرم. امثال شما فراوان باشه آقای دکتر عزیز ♥️
عالیه از همه لحاظ
بهترین دکتر داخلی، هم با سواد، هم با اخلاق ترین
فوق العاده عالی هست، لوزه های دختر من روعمل کرد، خیلی ازش راضی هستم. دستشون درد نکنه. انشاا... همیشه تندرست و سلامت باشن برای مردم میهنش
دکتری بسیار حاذق، مهربان، خنده رو و توی تشخیص بیماری تبحر دارن. بسیار با اخلاق و پرانرژی هستن، وقتی با چهره ی خندان با مریض صحبت میکنن، واقعا درد آدم یادش میره. من برای تیروئید و هورمون های بدنم پیش ایشون رفتم و تحت درمانم، خدا ازشون راضی باشه🤍
بهترین و دلسوزترین پزشک، حتی نزدیک تر از برادر، با تشخیص بسیار عالی و خیلی مهربان، بنده به عنوان مریض ایشان در مقابل ایشان سرتعظیم فرود آورده و دست پر مهر ایشان را میبوسم وخودم و خانواده ام مدیون ایشان هستیم، وحیدنیا
با عرض خسته نباشید خدمت جناب دکتر، خوش برخورد ترین و صمیمی ترین دکتر. عالی❤️
با سلام و عرض ادب. آقای دکتر تهوری دکتر خوش اخلاق و با تشخیص عالی. فقط با یک نسخه مریض را درمان میکند. طالب پرویزی