این بیمارستان جنرال و ۱۰۰ تختی بوده و دارای پذیرش بیمار در تخصص‌های داخلی، کودکان و نوزادان، قلب و عروق، زانان و زایمان، جراحی و روان‌پزشکی فعالیت دارد و دارای بخش‌های پاراکلینیکی رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن، سونوگرافی، آزمایشگاه و پاتولوژی می‌باشد.

 

 

 

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام خمینی بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 10 از 42 (مجموع: 413 نظر)
مهناز | دکتر هوشنگ سلیمانی اصل - جراحی عمومی | 1403/12/11

سلام، ببخشید مطبش کجاست؟ آدرس لطفا

captcha
= reload
اسماعیل | دکتر هوشنگ سلیمانی اصل - جراحی عمومی | 1403/12/22

درمانگاه تخصصی بیمارستان امام خمینی، جنب کمیته امداد

captcha
= reload
علی | دکتر مرتضی دلشاد - داخلی | 1403/12/05

جناب دکتر دلشاد با شخصیتی والا، رتبه علمی عالی و یک پزشک متخصص، حاذق، متعهد و نمونه است، که با تشخیص درست و درمان صحیح و مناسب، زندگی و سلامت و بهبودی را به بیماران هدیه میدهند. بسیار مهربان و دلسوز، دارای کمالات و یک انسان واقعی از درگاه احدیت برای شما دانشمند عالیقدر، سعادت و سلامت و موفقیت روزافزون خواستارم. وجود پرمهر و روح بلندتان پر از نور و عشق الهی. باعث افتخار همه آذربایجان و ایران هستید. علی ستاری آذر

captcha
= reload
ملک | دکتر مهسا روحی قره باغ - زنان و زایمان | 1403/12/04

دکتر خوبی است، مردم ازش راضی هستن

captcha
= reload
خدیجه | دکتر مهسا روحی قره باغ - زنان و زایمان | 1403/12/16

بهترین دکتر هست، برای خانم ها تشخیص خوبی دارد

captcha
= reload
منیره | دکتر سیما ملا - زنان و زایمان | 1403/12/03

بهترین دکتر زنان و زایمان هستند. عالی

captcha
= reload
شیرین | دکتر مرتضی دلشاد - داخلی | 1403/12/02

سلام، عرض ادب آقای دکتر، تو دلم رو خوش کردی، خدا هم دلت رو خوش کنه، ما از تو راضی هستیم، خدا هم از تو راضی باشه. خیلی خیلی دکتر خوبیه

captcha
= reload
فریبا | دکتر مرتضی دلشاد - داخلی | 1403/12/05

سلام، عباسی هستم. آقای دکتر خیلی ممنونم ازتون، خدا ازتون راضی باشه، از خدا میخواهم هر حاجت و آرزویی داشته باشین به اون برسین، واقعا خیلی پزشک عالی و درجه یک هستین. ممنون از شما. من خیلی خوب شدم، خدا ازتون راضی باشه

captcha
= reload
لیلا | دکتر کیمیا رحیمی - کودکان | 1403/12/01

سلام، واقعا خانم دکتر خیلی دکتر خوبی هستن، کار بلد و با صبر و حوصله

captcha
= reload
سمیه | دکتر مرتضی دلشاد - داخلی | 1403/11/27

واقعا دکتر با ادب و با نزاکت و با سواد هستن. انشالله همیشه پایدار باشن

captcha
= reload
سیامک | دکتر مجید بانه ای - جراحی عمومی | 1403/11/21

سلام، دکتر مجید بانه ای دکتر بسیار دلسوزی است و بسیار ماهر هستند در کارشان. ممنونم استاد. ته مه ن دریژ بی دکتور

captcha
= reload
سارا | دکتر الهام مظاهرپور - پوست و مو | 1403/11/16

سلام، وقت بخیر. خانم دکتر مظاهرپور دکتر واقعا خوبی هست، من خودم چند مدتی از جوش صورتم اذیت میشدم، با یک نسخه دارو تمام جوش صورتم رفت، صورت صاف و تمیزی دارم. ممنونم خانم دکتر

captcha
= reload
سارا | دکتر الهام مظاهرپور - پوست و مو | 1403/11/14

یک دکتر تمام عیار و کار بلد

captcha
= reload