این بیمارستان جنرال و ۱۰۰ تختی بوده و دارای پذیرش بیمار در تخصص‌های داخلی، کودکان و نوزادان، قلب و عروق، زانان و زایمان، جراحی و روان‌پزشکی فعالیت دارد و دارای بخش‌های پاراکلینیکی رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن، سونوگرافی، آزمایشگاه و پاتولوژی می‌باشد.

 

 

 

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام خمینی بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 12 از 42 (مجموع: 413 نظر)
نصرت | دکتر لیلا حسامی - زنان و زایمان | 1403/08/01

خانم دکتر بهترین هستند. انشالله همیشه سلامت و موفق باشند.

captcha
= reload
شیرین | کارشناس تغذیه مهسان باپیرنالوس | 1403/07/29

ممنون خانم دکتر، من که خیلی راضی بودم

captcha
= reload
سیروان | دکتر مجید بانه ای - جراحی عمومی | 1403/07/29

بسیار عالی بود

captcha
= reload
علی | دکتر مجید بانه ای - جراحی عمومی | 1403/07/29

بسیار دکتر خوب، ماهر و از ته قلب داره کار میکنه. خدا حفظش کنه

captcha
= reload
صلاح | دکتر سیما ملا - زنان و زایمان | 1403/07/23

عالیه

captcha
= reload
یوسف | دکتر مرتضی دلشاد - داخلی | 1403/07/16

با سلام، آقای دکتر دلشاد واقعا یک پروفسور هستند. خیلی خوش اخلاق، با ادب، با معرفت هستند. برای بیمار خیلی وقت میگذارند. از نطر علم پزشکی واقعا نابغه هستند. برای ایشان از خداوند منان و متعال طول عمر با عزت و سلامتی  آرزومندم. انشاالله هر کجا باشند موفق باشند.

captcha
= reload
حمیده | دکتر مرتضی دلشاد - داخلی | 1403/11/30

خیلی خوب به حرف بیمار گوش میده

captcha
= reload
مهری | دکتر مرتضی دلشاد - داخلی | 1403/07/07

دکتری بسیار با حوصله و خوش اخلاق.

captcha
= reload
احمد | دکتر هادی محمدزاده - جراحی مغز و اعصاب | 1403/07/03

من رو عمل جراحی کردند، بهترین دکتر هستند، دستش درد نکنه، خیلی دکتر خوبی هستند.

captcha
= reload
جواد | دکتر مرتضی دلشاد - داخلی | 1403/07/02

دکتری خوش اخلاق، با سواد و درکی بسیار بالا. از همه مهمتر، انرژی فوق العاده مثبتی به بیمار انتقال میدن. آفرنکان هستم از دهوک کردستان عراق

captcha
= reload
انیس | دکتر سیما ملا - زنان و زایمان | 1403/06/25

واقعا خوش برخورد و کار درسته، در عین حال بسیار مثبت اندیشه و به بیمار با جملات مثبت روحیه میده، واقعا خدا بهشون اجر بده.

captcha
= reload