بیمارستان کوثر کرج
تلفن: ۰۲۶۳۴۵۴۴۰۶۱
البرز، کرج، حصارک، بلوار خوارزمي، نرسيده به شهرک ياس
- مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.
- وب سایت بیمارستان : Newkosarhp.abzums.ac.ir
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان کوثر بنویسید.
سلام، دکتر عبدالهی بهترین دکتر زنان هستند که تا حالا دیدم. عالی هستند. ایشون عمل سزارین من رو انجام دادند. ازشون ممنونم. خیلی مهربون و خوش اخلاق هستند. خدا حفظشون کنه.
فوق العاده با سواد و با اخلاق هستند.
بسیار بسیار دکتر عالی، خوش اخلاق، با سواد، مهربون و کار بلد. خدا خیرش بده💚
واقعا زمان گذاشتند، هنوز درمان رو شروع نکرده ایم ولی تا اینجا که واقعا وقت گذاشتند. حلال باشه نونی که سر سفره خانواده شان میبرند. واقعا عالی هستند.
روز ترخیص خانم عبدالهی عزیز اومدن و من گفتم که دستگاه دفع نشده، بر خلاف بقیه پزشک های کمالی حرف من رو قبول کردن و برام اسکن با کنتراست نوشتن که توی همون دستگاه داخل حفره شکمی و نزدیک روده هام دیده شده، به لطف دکتر عبدالهی لاپارسکوپی شدم و دستگاه رو خارج کردن، جونم رو مدیون ایشون هستم، الهی که زنده باشن. واقعا بعضی از کادر درمان صلاحیت پزشکی رو ندارن و با نظرات اشتباه با جون مریض بازی میکنن. کم پیدا میشه مثل دکتر عبدالهی
سلام، دکتر بزرگمهر از نظر اخلاق و برخورد با بیمار و همراه بیمار با حوصله عمل میکند
عمل فتق برای من انجام دادند. دکتر بسیار مودب و کار درستی هستند. در دوره نقاهت هستم، امیدوارم نتیجه هم در آینده خوب باشه که انشالله هست. از ایشون ممنونم که در ایران و در کرج به هموطنانش خدمت میکنه. برایشان ارزوی سلامتی و سعادت دارم.
دکتر بسیار متعهد و فوق العاده دلسوز
بهترین دکتری که تا الان دیدم، تمام سوابق بیماریهای همسرم رو چک کردند و زمانی هم که قرار شد آنتی بیوتیک مصرف شود، از آنتی بیوتیک ضعیف شروع کردند که البته چون جواب نگرفتیم عوض کردند و حتی بعد از علائم بهبودی هم چکاپ کامل کردند و بعد دستور ترخیص را دادند. واقعا حرفه ای و دلسوزانه همسرم را درمان کردند. خدا حفظشان کند و سایه شان بالای سر خانوادشان مستدام باشد.
من چندین بار مزاحم ایشان شدم، ولی ایشان با رفتارش به من ثابت کرد که هنوز هستند دختران دلسوزی که به مردم کشورشان خدمت کنند. احسنت دارد ایشان