بیمارستان کوثر کرج
تلفن: ۰۲۶۳۴۵۴۴۰۶۱
البرز، کرج، حصارک، بلوار خوارزمي، نرسيده به شهرک ياس
- مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.
- وب سایت بیمارستان : Newkosarhp.abzums.ac.ir
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان کوثر بنویسید.
دکتر بسیار مهربان و کار بلدی هستن، انشاالله هرجا هستن سلامت باشن
سلام و عرض ادب. هفته گذشته عمل لاپاراسکوپی هرنی اینگوینال توسط دکتر زبرجدی داشتم و ترس از عمل فراوان. خاطرم هست ایشان هنگام ورود به اتاق عمل دست روی شانه من گذاشتند و از استرس من کاسته شد. قبل عمل و بعد از عمل هم در بخش بستری حضور داشتند و قوت قلبی برای من بود. فعلا دوره نقاهت میگذرانم، انشالله نتیجه خوبی از عمل حاصل بشه. پرسنل بیمارستان از ایشان تمجید و تعریف میکردند. آرزوی بهروزی دارم براشون
سلام، دوستان من ۵ روزه که عمل کردم، واقعا وضعیت جسمی و روحیم عالیه. بهترین دکتری که میتونم برای اسلیو پیشنهاد بدم بهتون آقای دکتر زبرجدی هستن
بهترین و کار بلدترین. دست طلا و استاد جراحی دکتر جواد زبرجدی هستن، من مدیون ایشون هستم، عمل اسلیو خودم و همسرم پیش ایشون بود، واقعا بی نظیر و کار بلدترین پزشکی که میشه نام برد ایشون هستن. از خداوند عمر با عزت و موفقیت های پی در پی برای ایشون خواستارم
درود بر خانم دکتر مقصودی که در روز تعطیل مادر بنده را جراحی کردند. اجر و پاداش زحماتتون رو خداوند عنایت کنه. تشکر
سلام، دکتر خیلی خوب و عالی هستند و الان هم میخوام نوبت بگیرم، نوبت دهی غیرفعال است.
تشکر میکنم از آقای دکتر بزرگمهر. خیلی انسان شریف و دلسوز و کار بلد هستن. خدا خیرتون بده آقای دکتر🙏🤲🤲
بهترین دکتری که تا بحال دیدم، واقعا خوش برخورد و دلسوز
من پیش آقای دکتر یک هفته هست اسلیو کردم، کمترین درد و نقاهت ممکن رو کشیدم و خیلی راضیم از کارشون، خدا بهشون سلامتی بده، چون به شدت جراح با اخلاق و دلسوز و حرفه ای هستن
سلام، وقت بخیر. من فقط یک جلسه پیش خانم دکتر بودم، اخلاقشون خوب بود واقعا، خوش رو هم هستن. اما از کارشون چیزی نمیدونم، میشه کمکم کنین، میخوام باردار بشم، ولی چون دوبار سقط داشتم، میخوام این بار پیش یک دکتر کار بلد برم. لطفاً راهنماییم کنین
واقعا عالیه
سلام، رفتید پیش این دکتر چی شد؟ مامان شدید به سلامتی؟ منم مشکل سقط دارم، میخوام اگه خدا بخواد یبار دیگه شانسمو امتحان کنم. ممنون میشم راهنماییم کنی.