بیمارستان کوثر کرج
تلفن: ۰۲۶۳۴۵۴۴۰۶۱
البرز، کرج، حصارک، بلوار خوارزمي، نرسيده به شهرک ياس
- مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.
- وب سایت بیمارستان : Newkosarhp.abzums.ac.ir
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان کوثر بنویسید.
خدا خیرشون بده، من پیش ایشون سزارین داشتم مهر ماه ۱۴۰۲، خیلی خوب بود، یعنی جون من و پسرم رو به موقع نجات داد
سلام دکتر، عرض ادب و احترام. دکتر شما بنده رو ۶ ماه پیش عمل فتق کشاله ران به صورت باز انجام دادید و از مش استفاده کردید. می خواستم بدونم الان میتونم ورزش بدنسازی رو شروع بکنم یا نه؟ چقدر احتمال عود هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام، هزینه عمل ترمیم بینی چقدر هست؟
خدا خیرش بده، خیلی با اخلاص و انسان کامل هست. کارش خیلی خیلی خوبه
سلام، وقتتون بخیر. مادر همسرم 112 کیلو وزن دارن، واقعا رنج میکشن. تصمیم برای عمل معده گرفتن. و شما رو دکتر صبوری زاده معرفی کردن. این بنده خدا بازنشسته تامین اجتماعی هست. لطف کنید بگید هزینه عمل چقدرمیشه؟ تمام آزمایشات هم انجام شده. ممنون ازشما
سلام، مادر من رو عمل کردن، یک شب هم آی سیو بودن، کلا شش تومن شد، بیمه شون آتیه هم بود کلا یک و ششصد شد و آنلاین پرداخت شد
سلام، با تامین اجتماعی حدود شش تومن اینا میشه
خوش برخورد، صبور و مهربان. سپاس از زحمات آقای دکتر
خیلی دکتر با حوصله، خوب و مهربانی هست و با آرامش جواب بیمار رو میده
مینا جعفری هستم، توسط دکتر جواد زبر جدی عمل اسلیو کردم، فوق العاده دکتر خوبی هستن، با اخلاق، مهربان و من با استرس زیادی که داشتم وقتی دکتر قبل ازعمل با من صحبت کرد، خیلی استرسم کم شده
سلام، نوجوانان رو هم ویزیت میکنن؟
با سلام. بنده توسط آقای دکتر پورت شیمی درمانی گذاشتم. ازشون ممنون هستم هم بابت جراحی و هم بخاطر روحیه دادن بابت سرطانم. خیلی خیلی مودب و مهربان هستن. در کل ممنون دار ایشان و خانوادهشان هستم.