بیمارستان کوثر کرج
تلفن: ۰۲۶۳۴۵۴۴۰۶۱
البرز، کرج، حصارک، بلوار خوارزمي، نرسيده به شهرک ياس
- مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.
- وب سایت بیمارستان : Newkosarhp.abzums.ac.ir
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان کوثر بنویسید.
خیلی دکتر با اخلاق و کار بلدی هستن
خدا خیرشون بده. بهترین دکتری که تا حالا دیدم. هم از نظر اخلاق و هم از نظر تبحر تو کارشون تک هستن .
سلام، دوران بارداریم رو پیش خانم دکتر گذروندم، خیلی خوش برخورد بودند، زایمان طبیعی هم تو همین بیمارستان انجام دادم. خود خانم دکتر موقع زایمانم اومدن بالا سرم
در تاریخ ۱۶/۰۹/۱۴۰۲ توسط ایشون سزارین شدم. بسیار مهربان و دلسوز و حرفه ای هستند. بهترین دکتر زنانی که تا حالا دیدم. از عملم خیلی راضی بودم. تو اتاق عمل هم خیلی خوب برخورد کردند. در کل همه چی تموم هستند. خدا ازشون راضی باشه.
مطبشون کجا هست؟
مطب ندارن، تو بیمارستان هستن
همین الان از بیمارستان نظر میدم. فوق العاده دکتر خوب، متشخص و حاذقی هستن. بنده عمل فتق داشتم
من امروز رفتم پیششون واسم سونوگرافی نوشتن و برخورد خیلی عالی و مهربون بودن. قبل سونوگرافی الکی نظر ندادن، گفتن تشخیص باشه بعد این کارها، در حالی که دکتر قبلی من کلا من رو نا امید کرده بود و تشخیص بدی داد ...
سونوگرافی داخل بیمارستان انجام دادن؟
سلام، آقای دکتر زبرجدی پزشک فوق العاده با اخلاق، صبور و همچین فوق ماهر و مسلط به کار میباشد. من حدودا چهل روز پیش نزد ایشون عمل اسلیو انجام دادم و از عمل خود فوقالعاده راضی هستم
ببخشید چند کیلو وزن کم کردید؟
سلام، هزینه عمل اسلیو و بای پس رو آزاد چقدر میگیرن؟ و کدوم بیمارستان عمل میکنن؟
دکتر زبرجدی کاردرست ترین و خبره ترین دکتر هستند که برای درمان پسرم معجزه کردن و من پسرم رو با تشخیص درست و به موقع ایشون دارم و تا ابد ممنون و مدیون ایشون هستم امیدوارم تنشون سلامت و عمر با عزت داشته باشند
سلام، دکتر خوب و کار بلدی هست و خوش اخلاق و خوش برخورد و پی گیر کارهای بیمارش