این مرکز اولین بیمارستان خصوصی کرج می‌باشد که به همت چندی از پزشکان در سال 1350 ساخته و در سال 1352 مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مرکز جراحی‌های جنرال ،ارتوپدی ،زنان، ارولوژی ، زیبایی و ... توسط کادری مجرب انجام می‌پذیرد.

مرکز شامل قسمت‌های پاراکلینیکی زیر می‌باشد:

- آزمایشگاه

- آسیب شناسی

- تصویربرداری

- داروخانه

- فیزیوتراپی

- درمانگاه تخصصی

این بیمارستان طرف قرارداد با اکثر بیمه‌ها می‌باشد.

مانند: ایران، دی، سینا، پارسیان، دانا، تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح و ...

 

 

{{$select.selected.sp_name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان کسری بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 36 از 53 (مجموع: 521 نظر)
نادیا | دکتر حسین قهرمانی - مغز و اعصاب | 1401/01/15

خیلی تشخیص شون خوبه

captcha
= reload
اردشیر | دکتر شکوفه ذوالنوریان - داخلی | 1400/12/24

عالی و با سواد.خدا نگهدارش

captcha
= reload
دلبر | دکتر علی شهسواری - ارتوپدی | 1400/12/18

عالیترین

captcha
= reload
اعظم | دکتر مسعود افشاری - تغذیه | 1400/12/16

سلام واقعا دستگاههای لاغری موضعی ایشون تاثیر گذاره وسایز وحجم وکم میکنه اگه کسی نیدونه خواهش میکنم بگید وبعد ویزیت مطب شون چقدره وهرجلسه استفاده از دستگاه موضعی چقدر هزینه شه میشه کمک کنید واگه اطلاع دارید بگید با تشکر

captcha
= reload
زهرا | دکتر فرانک راسخ ثابت - زنان و زایمان | 1400/12/14

واقعا بهترین هستن.از همه جهت عالی اخلاق و علم عالی هستن

captcha
= reload
اردشیر | دکتر شکوفه ذوالنوریان - داخلی | 1400/12/11

بسیار کاربلد وباشعور

captcha
= reload
مصطفی | دکتر علی شهسواری - ارتوپدی | 1400/12/09

بعلت اینکه فقط یک ارتوپد هست نوبتگیری راحت نیست . لطفا متخصص اضافه شود .

captcha
= reload
سپیده | دکتر فرانک راسخ ثابت - زنان و زایمان | 1400/12/08

عالی هستند من دوتا دختر گل به لطف خانم دکتر دارم.

captcha
= reload
اعظم | دکتر رضا صمدپور - مغز و اعصاب | 1400/11/17

من تازه دارم میرم واسه تیکهای دست وپای همسرم توخواب امیدوارم شفاشو بعداز خدا از ایشون بگیریم آمین

captcha
= reload
لیلا | دکتر مسعود افشاری - تغذیه | 1400/11/04

سلام اقای دکتر عالی و با تجربه هستن برای مریض وقت میذارن خیلی خوشحالم که فقط در سه دوره نتیجه عالی گرفتم اخلاقشون عالیه کاش بقیه دکترا هم یاد بگیرن برای بیمار اخلاق خیلی مهم در روند درمان خدا خیرتون بده خواستم با این پیام از ایشون تشکر کنم

captcha
= reload