بیمارستان کسری کرج
تلفن: ۷ الی ۱۹
البرز، کرج، جهانشهر، خیابان کسری
این مرکز اولین بیمارستان خصوصی کرج میباشد که به همت چندی از پزشکان در سال 1350 ساخته و در سال 1352 مورد بهره برداری قرار گرفت.
در این مرکز جراحیهای جنرال ،ارتوپدی ،زنان، ارولوژی ، زیبایی و ... توسط کادری مجرب انجام میپذیرد.
مرکز شامل قسمتهای پاراکلینیکی زیر میباشد:
- آزمایشگاه
- آسیب شناسی
- تصویربرداری
- داروخانه
- فیزیوتراپی
- درمانگاه تخصصی
این بیمارستان طرف قرارداد با اکثر بیمهها میباشد.
مانند: ایران، دی، سینا، پارسیان، دانا، تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح و ...
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان کسری بنویسید.
خانوم دکترزلفی بسیارخوب وخوش اخلاق است منکه ازشون راضی هستم خدا بهش سلامتی بده.باتشکرآجرلویی.
سلام آیا دکتر با قرص هم کنار رژیم درمان داره یا فقط رژیم خالیه؟
با اخلاق
دکتر بی آزار پزشکی بسیار حاذق و دلسوز هستند. تشخیص بالینی بسیار دقیق و استفاده از علم روز در بیماری های عفونی دارند. در ضمن ایشان فوکال پوینت بیماری های عفونی استان البرز هم هستند.
بسیار دکتر خوبی هستن ...کامل توضیح میدن حتی برگه درست کردن به همه بیمارا میدن که توضیحات مامل و اونجا نوشتن
خانم دکتر عزیز، یکی از دلسوزترین پزشکانی هستند که من تا کنون تجربه کردم . من ۱۶ ساله که کارم در حوزه اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد و ایدز هست و مریض های زیادی رو برای خانم دکتر ارجاع میدم. خانم دکتر کلی برای این افراد وقت میگذارند و وقت و بی وقت پاسخگوی اونها هستند و توی شرایط کرونا حتی از زمان استراحت خودشون برای این بیماران وقت گذاشتند. امیدوارم تعداد پزشکان اجتماعی دلسوز ما که دغدغه حمایتی دارند بیشتر بشه
به نظر من هرکس نظر منفی ور مورد ایشون داده خصومت شخصی داشته وگرنه من چند ساله ایشون رو میشناسم بسیار خانم دکتر حاذق و کاربلدی هستند.پسر من بارها توسط ایشون ویزیت شده و همیشه برخوردشون عالی بوده و کارشون بیست. حتی زمانی که کرونا گرفتیم باهاشون تماس گرفتم و سریع مارو ویزیت کردن، بارها بهشون بیمار معرفی کردم و همه راضی بودن.و هر بچه ای که هر کجای این سرزمین با بیماری های عفونی دست و پنجه نرم میکنه بدون ریالی توسط خانم دکتر ویزیت میشه و مشاوره رایگان به خونوادش میدن.دمتون گرم، سایه تون مستدام
تا این سن دکتر دلسوز به این خوبیو مهربونی و کاربلد تر ندیدم ، مریضاش و مثل فرزنداش میدونه،خدا ازش راضی باشه،
ایشون همیشه به مقالات روز دنیا استناد میکنند. واقعا دانش پزشکی شون به روز هست. با حوصله به سوالات فالووران پاسخ میدهند. من واقعا از ایشون به خاطر وقت و انرژی که میذارند. سپاسگزارم. هم در اوج کرونا و هم در پیشگیری از اچ آی وی ایشون واقعا از جون مایه گذاشتند.
من چند بار از ایشون مشاوره گرفتم و بسیار با حوصله جواب سوالات منو دادن به نظر من پزشک با سواد و دلسوزی اند ایشون در جهت مبارزه با ایدز و اگاهی بخشی قدم های بسیار مثبتی برداشتند که شایسته تقدیره