بیمارستان کسری کرج
تلفن: ۷ الی ۱۹
البرز، کرج، جهانشهر، خیابان کسری
این مرکز اولین بیمارستان خصوصی کرج میباشد که به همت چندی از پزشکان در سال 1350 ساخته و در سال 1352 مورد بهره برداری قرار گرفت.
در این مرکز جراحیهای جنرال ،ارتوپدی ،زنان، ارولوژی ، زیبایی و ... توسط کادری مجرب انجام میپذیرد.
مرکز شامل قسمتهای پاراکلینیکی زیر میباشد:
- آزمایشگاه
- آسیب شناسی
- تصویربرداری
- داروخانه
- فیزیوتراپی
- درمانگاه تخصصی
این بیمارستان طرف قرارداد با اکثر بیمهها میباشد.
مانند: ایران، دی، سینا، پارسیان، دانا، تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح و ...
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان کسری بنویسید.
سلام من نوبت گرفتم با اینکه ساعت کاریشون رو به اتمام بود و سرشون اونروز خیلی شلوغ بود و خسته بودند ولی خیلی خوب پذیرای من شدند .دونه به دونه جواب سوال هام را دادن .داروهایی که تجویز کردند عالی بود و من خیلی سریع سرپا شدم واقعا نمونه هستند ایشون
سلام.بنده از تشخیص و نحوه برخورد دکتر بی آزار واقعا راضیم ام ایشون کاردان و خوش برخورد بودن امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باش🙏🙏🙏🙏
سلام.بنده واقعا از تشخیص و نحوه برخورد دکتر بی آزار راضی ام ایشون خیلی کاردان و خوش برخورد بودن امیدوارم در تمام مراحل زندگیشون موفق باشن.
بهترین پزشک هستند همه جوره و همه وقت جواب منو با حوصله و دقیق دادند واقعا راضیم
بهترین پزشک با معلومات خیلی بالا و قوی و وقت شناس واقعا به من خیلی کمک کردند و حتی سوالی داشتم رایگان در اینستا جوابمو با حوصله میدادند.واقعا درجه یک هستند...
من کاملا راضی بودم از ایشون بعد از ویزیت و بهبود بیماری پیج اینستا ی ایشون رو بخاطر اطلاعات خوبی که میدن و اینکه همیشه دلسوز و پاسخگو بودن همچنان پیگیری می کنم
بسیار صبور و کار بلد هستند ، مادر من درگیری ریه داشتن با یک نسخه ی ایشون کاملا خوب شدن ، در اینستا هم هر وقت سوالی داشتم با اینکه ایشان وظیفه ای نداشتن با جون و دل پاسخ دادن
دکتر بی آزار یکی از پزشکان دلسوز مهربان به بیماران هستند بارها و بارها مردم از نقاط مختلف کشور از ایشون مشاوره های رایگان درمانی گرفتن ایشون بسیار با تجربه مهربان دلسوز متعهد و باسواد هستند انشاالله همیشه موفق و سلامت باشن خداحفظشون کنه پزشکانی مثل دکتر بی آزار گردن مردم این کشور حق دارن و مدیونشونن تو تخصص خودشون بسیار با سواد هستن و خداشاهده حقیقت رو میگم ایشون یکی ازبهترین پزشکان کشور هستن
سلام وققتون ب خیر.. این خانوم دکتر هم از نظر علمی هم از بعد انسانی از بهترین انسان هایی ک من دیدم... انسان هایی مثل ایشون باید تکثیر بشن❤❤ سوا از اینکه هم تو مطب به بیماران رسیدگیمیکنند تو فضای مجازیم ب دقت ب سوالات مردم از دور تا نزدیک پاسخ میدن و همیشه ب فکر بیماراشون هستن ...ان شالله عنر طولانی داشته باشند و هنیشه همینطور سر حال
تشخیص بسیار عالی دارن و وقت میزارن برای بیماراشون ،و علاوه بر دانش خیلی خوب و به روزی که دارن، بسیار دلسوز و مهربان ،من بیمار ایشون بودم و درمان شدم..