دکتر محمدباقر حسینی تبریز
۱۸ سال تجربه
تلفن: ۰۴۱۳۳۲۵۹۳۸۷
آذربايجان شرقي، تبريز، بلوار نيايش، ميدان پيشقدم، پلی کلينيک سلامت تبريز، طبقه چهارم
حوزه های تخصصی
{{row.doc.doc_type_name | namedoctype}} {{row.doc.doc_name}} {{row.doc.doc_family}}
{{row.doc.doc_type_caption}}
متخصص: {{sp.sp_name}}
فوق تخصص: {{row.meta.board_certification}}
فلوشیپ: {{row.meta.fellowship}}
حوزه تخصصی: {{row.meta.profiency}}
مرتبه علمی: {{row.meta.degree | degree}}
زبان های مسلط: {{ln.name}} {{$last ? '' : ', '}}
محل اخذ مدرک تحصیلی: {{row.meta.education}}
توضیحات مرکز
شفاداک را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید.
آدرس پیج اینستاگرام شفاداک: shafadoc
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای دکتر محمدباقر حسینی بنویسید.
با سلام، یعنی میتونم بگم بهترین دکترهستن، آنقدر که کار بلد و خوش اخلاق و با صبر و حوصله هستند. پسرم رو اول خدا و بعد مدیون ایشون هستم. واقعا انسان نیست، فرشته هست. به خوبی آقای دکتر تو عمرم ندیدم واقعا
سلام، آقای دکتر بی نظرین، یک دکتر با اخلاق، با لیاقت، کار بلد، آقا واقعا نمونه، دمش گرم. ما از تهران میایم برای این دکتر پر افتخار
با سلام و وقت بخیر. جناب آقای دکتر حسینی بی نظیر هستین و واقعا برای کشورمون افتخار هستین. اخلاق، بار علمی، صبر و مهربونی، از همه لحاظ بهترین هستین. امیدوارم همیشه سلامت باشین و در اوج بدرخشین. ممنون بابت تمام زحماتتون
با سلام و تشکر از آقای دکتر حسینی که اول به لطف خدا، دوم با زحمات ایشون پسر ۳۳هفته من از بیمارستان مرخص شد و الان سالم سالم هست. هر ماه برای کنترل میریم، دکتری تا الان به خوش اخلاقی شما ندیدم. با حوصله هر مشکلی داشته باشیم حل میشه. واقعا خیلی ممنون. خدا رو شکر همیچین فرشته هایی آفریده. تو اوج نامیدی امیدم شدید
سلام، خسته نباشید. جا داره همینجا از آقای دکتر حسینی یک تشکر ویژه کنم. واقعأ سپاسگذارم. پسر من 30 هفته به دنیا اومده بود و کلا ناامید شده بودم، اول به لطف خدا و بعد دکتر حسینی تونستم بچم رو بغل کنم، بعد سه ماه از بیمارستان الزهرا مرخص شدیم و خدا رو شکر حال بچم خوبه. خدا رو هزاران بار شکر میکنم به خاطر هدیه ای که به من داد و دست خالی برنگشتم. من همیشه دعاگوی آقای دکتر هستم. واقا ممنونم ازش (ایهان خانعلی زاده)
فاطمه محمودی آذر: سلام آقای دکتر. خسته نباشید. من دخترم نازنین زهرا علیپور نوزاد پنج ماهه ام رو اول به لطف خدا، دوم با زحمات همه روزه و همه ساعته جناب دکتر بدست آوردم. تا عمر دارم دعا گویتان هستم. خدا قوت آقای دکتر حسینی
سلام؛ روز نوبت، اول هر ماه برای ماه آینده فعال می شود.
جناب بلندی من اورژانسی باید دکتر رو ببینم میشه راهنمایی کنید
سلام وقت بخیر، آقای دکتر حسینی یکی ازبزرگ مردان و شایسته ترین دکترهای کشورعزیزمان هستن، من دخترم رو اول ازخدا دارم بعد به لطف زحمت هایی که آقای دکترکشیدن. آقای دکترحسینی تاعمردارم دعا گوی شماهستم. پدر نیلای فتحی اردبیل
با عرض سلام وادب و احترام خدمت آقای دکتر ؛ از زحماتتون صمیمانه تقدیر و تشکر می کنیم . بسیار با تجربه و خوش اخلاق وصبور هستین . خداقوت 🙏
با سلام و خسته نباشید از آقای دکتر بینهایت سپاسگزارم که با صبر و حوصله ویزیت میکنند و به تمام سوالها جواب می دهند و فوق العاده هستن .