دکتر محمدباقر حسینی تبریز
۱۸ سال تجربه
تلفن: ۰۴۱۳۳۲۵۹۳۸۷
آذربايجان شرقي، تبريز، بلوار نيايش، ميدان پيشقدم، پلی کلينيک سلامت تبريز، طبقه چهارم
حوزه های تخصصی
{{row.doc.doc_type_name | namedoctype}} {{row.doc.doc_name}} {{row.doc.doc_family}}
{{row.doc.doc_type_caption}}
متخصص: {{sp.sp_name}}
فوق تخصص: {{row.meta.board_certification}}
فلوشیپ: {{row.meta.fellowship}}
حوزه تخصصی: {{row.meta.profiency}}
مرتبه علمی: {{row.meta.degree | degree}}
زبان های مسلط: {{ln.name}} {{$last ? '' : ', '}}
محل اخذ مدرک تحصیلی: {{row.meta.education}}
توضیحات مرکز
شفاداک را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید.
آدرس پیج اینستاگرام شفاداک: shafadoc
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای دکتر محمدباقر حسینی بنویسید.
دکتر بمن گف 22 مرداد بیا من از وسطای تیرماه میام نگا میکنم ظرفیت تکمیله چیکار کنم پس، منشیشم بدون نوبت اینترنتی نمیزاره بری تو
سلام عرض ادب و احترام چندین ماه هست برای رزرو و نوبت اقدام میکنم و هنوز جای خالی پیدا نشده و همیشه با جمله ظرفیت تکمیل روبرو شدم. خواهشاً این رو یه کاری بکنین. حضوری هم بیایم قبول نمیکنین 😓
سلام اول هر ماه ظرفیت باز میشه برای یک ماه
با سلام بنده برای 12 خرداد وقت رزرو کرده بودم بعد از چند روز برام پیام زدن که از طریق پذیرش رزرو شما کنسل شده میخواستم دلیلش رو بفهمم که چرا با هزارتا دردسر وقت رزرو میکنیم وقت رو کنسل میکنید؟
سلام من تاحالا با ایشون ویزیت نشدم میشه از تجربیاتتون بگین
سلام.دگتر خوب وبا تجربه ای است شک نکنین حتما مراجعه فرمایید
دکتر فوق العاده با تجربه و صبور و خوش اخلاقی هستند ایشون، دخترهای ۲۷ هفته من با لطف آقای دکتر الان صحیح و سالم ۸ ساله هستند، الان هم پسر ۳۴ هفته ام رو میبرم برای کنترل، از خداوند متعال عمر با عزت و طولانی برای ایشون میخوام. خدا پشت و پناهشون باشه.
سلام سایت را کی باز میکنید؟
سلام ، وقت ویزیت گرفته شده بنده دوبار از پذیرش دکتر لغو گردیده لذا درخواست وقت مجدد برای بهمن ماه هستم ممنون
سلام خسته نباشین ینذه الان یکساله تلاش میکنم وقت رزرو کنم ولی متاسفانه نمتونم پسر بنده زود دنیا اومده بیمارستان میبردم آقای دکتر گفتن بیار مطب و شماره مطبم داد ولی نتاسفانه اصلا به تلفن ها هم جواب نمیدین بنده از راه دور میام از مغان لطفا لطفا بگین چیکار کنم پسر بنده کم کاری تیرویید و چربی خون داره. اسم پسرم نعیم حسین پوره
تو کدوم بیمارستان هستن؟
شما باید دوماه وقت بگیرین مثلا اگه بهمن میخواستین باید دوماه قبل اقدام کنین و اول آذر میتونین واسه بهمن وقت بگیرین فقط اول هرماه رزرو فعال میشه بعدش پره همیشه
سلام خسته نباشید من مخام برای پسرم وقت هر وقت میرم میگه ظرفیت تکمیل دکترش بهمن ماه بیارین نمیتونم وقت بگیرم تور خدا کمکم کن
سلام خسته نباشید من برا برج 9 وقت میخوام ولی نمیده از ماه قبل تلاش میکنم ولی نمیشه تورو خدا یه وقتی بدین من بچمو بیارم برا چکاب پیش آقای دکتر ممنون میشم