دکتر رحیم اصغری ارومیه

 ۲۶ سال تجربه

 تلفن: ۰۹۳۸۳۸۳۰۵۰۳

 آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار حسنی، ساختمان مرادی، طبقه دوم

حوزه های تخصصی
موقعیت روی نقشه


 {{row.like+0 | toPersianDigit}}

{{row.doc.doc_type_name | namedoctype}} {{row.doc.doc_name}} {{row.doc.doc_family}}

{{row.doc.doc_type_caption}}

متخصص: {{sp.sp_name}}

فوق تخصص: {{row.meta.board_certification}}

فلوشیپ: {{row.meta.fellowship}}

حوزه تخصصی: {{row.meta.profiency}}

مرتبه علمی: {{row.meta.degree | degree}}

زبان های مسلط: {{ln.name}} {{$last ? '' : ', '}}

محل اخذ مدرک تحصیلی: {{row.meta.education}}

توضیحات مرکز

شماره تماس ویزیت‌های آنلاین از طریق واتساپ و بله: 09383830503







شفاداک را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.
آدرس پیج اینستاگرام شفاداک:
shafadoc

 

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای دکتر رحیم اصغری بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 11 از 15 (مجموع: 144 نظر)
سامان | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1398/10/30

عالی

captcha
= reload
ژیلا | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1398/10/06

خوب

captcha
= reload
داود | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1398/09/30

با سلام حضور محترم جناب آقای دکتر اصغری بزرگوار، آقای دکتر شما بزرگترین سرمایه ملی کشور مان و شهرمان ارومیه هستید و به خاطر رفتار عالی با مریض و تلاشهای فراوانی که در کسب تخصص و معالجه بیماران و ازجمله اینجانب داود قدیمی دارید، از شما تشکر می کنم و هر روز و هر لحظه دعای گوی شما هستم و آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما دارم.

captcha
= reload
ستیه | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1398/09/11

واقعا دکتر عالی هستن

captcha
= reload
صونا | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1398/08/19

عالیی

captcha
= reload
فرشته | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1398/08/18

متشکریم بابت زحمت های شما

captcha
= reload
جمیله | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1398/06/26

رزرو کردن ویزیت بیمار برای مطب دکتر اصغری در اکثر مواقع امکان پذیر نیست چون یا رنگ خاکستری یا رنگ قرمز بر روی قسمت رزرو وجود دارد ومتاسفانه از ساعت هفت صبح تا دوازده شب هییچ امیدی برای رزرو کردن ویزیت وجود ندارد لطفا برای ما شهرستانی ها در این باره راه حلی پیشنهاد فرمایید متشکرم. جهانگیری

captcha
= reload
محمد | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1398/06/22

سلام چند روز است نمیتوانیم نوبت بگیرم حضور دکتر در کلینیک هست یا ایشون مرخصی هست

captcha
= reload
علی | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1398/06/19

با سلام جناب اقای دکتر رحیم اصغری دکتر عالی و خیلی خوش اخلاق است من پلاکت خونم پایین می امد و 3 ساله پیش اقای اصغری میرم و ازش خیلی خیلی راضی هستم و الان درست شدم با تشکر مانی طاهری

captcha
= reload
شادي | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1398/06/10

خدا خيرشون بده انشالله دعاي خيره همه مردم بدرقه راهشون باشه و ارزوي سلامتي براشون و خانواده شون دارم انشالله تعداد دكترهايي نظير دكتر اصغري زياد بشه دكتري با اين سطح علم و دانش و تجربه خوش برخورد مهربون كه جون مريضاشون از همه چي براشون مهمتره دكتري كه وقت ميذاره و تمام و كمال از مريضي بيمار حرف مبزنه صحبت ميكنه مريضو دلداري و روانشناسي ميكنه و مهمتر از همه تشخيص و كمك هاي بي دريغش اسمشونو با اب طلا هم بنويسن بذارن سردر شهر بازم كمه.

captcha
= reload