بیمارستان برکت امام خمینی میانه
تلفن: ۰۴۱۵۲۲۳۴۷۲۳
آذربايجان شرقي، ميانه، خيابان امام خميني
این بیمارستان بهعنوان بیمارستان جنرال در سال ۱۳۶۵ بانام بیمارستان امام خمینی (ره) مورد بهرهبرداری قرار گرفت. در سال ۱۳۸۲ به دلیل وجود برخی مشکلات ساختمانی و لزوم بازسازی بخشهای آن، به بیمارستان جدید التأسیس خاتم انبیا میانه منتقل گردید. بعد از اتمام بازسازی این مرکز در بهمن سال ۱۳۹۵ بازگشایی گردید. در حال حاضر در این بیمارستان بخشهای اورژانس، جراحی، دیالیز، ICU ،CCU، اتاق عمل، آزمایشگاه، رادیولوژی، سیتیاسکن وکلینیک تخصصی الزهرا خدمات تشخیصی و درمانی ارائه میگردد. کلینیک تخصصی الزهرا با بهرهمندی از حضور متخصصین در رشتههای مختلف مانند داخلی، قلب وعروق، کودکان، زنان وزایمان، گوش و حلق وبینی، چشم، جراحی عمومی، ارولوژی، اورتوپدی، داخلی مغز واعصاب، پوست ومو، و رادیولوژی در خدمت مردم شهرستان میانه میباشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان برکت امام خمینی بنویسید.
اقای دکتر واقعا کارتون عالی هست
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت آقای دکتر مطلوبی ،من هم به نوبه خود از برخورد خوب وبا ادبانه و همچنین طبابت خوب ایشان کمال تشکر را دارم ،آقای دکتر ضمن با ادب بودن نسبت به بیمارانشون خیلیم مهربون و دلسوزن امیدوارو در تمام مراحل زندگیشون موفق و پیروز باشند به پدر ومادر ایشان برای داشتن همچنین فرزندی تبریک می گویم
خانم دکتر اولین دکتر زنان هستن که برد تخصصی رو بار اول گرفتن و واقعا با اطلاعات و خوش اخلاق ترین و با حوصله تمرین دکتر از نظر من و خلیلیا هستن که من شناختم مشکلی که من داشتم بهترین دکتر تهران و تبریز درمان نشدم ولی ایشون درمانی کردن
چرا نمیشه نوبت گرفت همیشه که ایشون غایبن
سلام .خانم دکترخیلی خوب وبااخلاقن وخیلی خوب روحیه میدن من خودم۲۴بهمن اورژانسی توسط ایشون زایمان کردم وخیلی راضیم خداخیرشون بده
از نظر من عالی و خوش اخلاق هستند
دکتر فوق العاده عالی هستن
آدم سالمو ناسالم تحویل میده، انگار قصابی باز کرده... تخصص ارتوپد فقط تبریز خصوصا بیمارستان شهدا
سلام من از طریق اپلکیشن وقت گرفته بودم رفتم دیدم داره زود از موعد مقرر داره میره گفتم دکتر من وقت گرفتم گفت میخاستی زود بیای و گفت بیا مطبم در صورتیکه من سر ساعت اونجا بودم ولی قبول نکرد و به فرمانداری رفتم و علیه ایشون شکایت کردم ولی من تا آخر پیگیر این قضیه هستم خیلی دکتر بی شخصیت و بی فرهنگی هستن
سلام . چرا نمیشه برای ایشون نوبت گرفت؟
چرا من نمیتونم برا دکتر بیرامی نوبت رزرو کنم